• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Napisy
#1
Witam, mam pytanie. Da się przetłumaczyć napisy we wszelakich przerywnikach ? Chodzi o to, że przerywnik jest z angielskimi napisami i chcę to zmienić na polskie napisy. Da się ?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Goku black nie szanuję xD

Rozwiń, chodzi CI o pliki kampanii? O co dokładnie?
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Da się... :p
Code:
Robisz zmienną int o nazwie jezyk
oraz zmienną ciąg z tablicą - tekst.
Zmieniasz wartość zmiennej tekst[1] (powiedzmy, że to Polski) na np. siema.
Potem ustawiasz np. tekst[2] (angielski) na np. Hello.

Tworzysz okno dialogowe, jeśli wybierzesz okno 1 zmienna int zmienia wartość na 1, jeśli 2 to na 2.

I potem przy filmie tam gdzie wpisuje się tekst wrzucasz zmienną tekst[jezyk].

Jak czegoś nie rozumiesz, pisz :)
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Na początku chciałem pisać ,,O czym on pisze ?", ale dotarłem do źródła. "int" to ? Identyfikator ?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Int to zmienna C - integer "liczba całkowita"
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
On chce podmienić test tylko, co za problem? Klikasz w akcje od filmiku i podmieniasz.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Shadow, rozwiń proszę wypowiedź. W akcjach nie mam tekstu wypisanego, a przynajmniej nie umiem znaleźć, bo tak trochę świeży jestem z edytorem.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Edytor wyzwalaczy - F4

Dowolny wyzwalacza, CTR + T

Akcja - Nowa Akcja - Typ Akcji Film - Tam na czerwono będzie miał coś takiego jak Message - czyli wiadomość.

Musisz znaleźć wszystkie akcja typu Film - Tramsmision from unit - i podmienić message - wiadomość
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
A jak wygląda sprawa z robieniem głosu (głos postaci podczas dialogów). Dałoby się, czy jest to zbyt trudna praca niewarta roboty ?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Nagraj dźwięk wav i importuj do edytora edytorem importu. Potem zadeklaruj edytorem dźwięku i ustaw w akcji filmowej.
Te wszystkie "edytory są w głównym edytorze".
Zalecałbym aby te dźwięki były jednokanałowe. Dwukanałowe mi nie działały.
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Dzięki wielkie, że mi to napisałeś, ale niestety niekoniecznie wiem co zrobić, aby zrobić tak jak napisałeś (wybacz, świeżak jestem). Zaznaczę iż chodzi mi tu o dźwięki postaci podłożone pod dany tekst, a nie mój własny głos. Piszę tak, ponieważ na youtubie są pewne filmiki gdzie fan wykorzystał głos postaci pod swoje teksty. Przykład https://www.youtube.com/watch?v=nsO_3ewMtdY
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
To nie są jego teksty, one są już wbudowane.
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.