• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Jak szkolić grupe wojsk a nie pojedynczego wojaka?
#1
Pytanie 
Witam mam pytanie czy da się zrobić 3-4 osobowe odziały zamiast pojedynczych żołnierzy np. szkoląc piechura wychodzi 3 jako odział coś jak w grze dawn of war z możliwością uzupeniania.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
(09.03.2017, 15:03)MistycznyMag Wrote: Witam mam pytanie czy da się zrobić 3-4 osobowe odziały zamiast pojedynczych żołnierzy np. szkoląc piechura wychodzi 3 jako odział coś jak w grze dawn of war z możliwością uzupeniania.

Wydarzenia:
A unit enters region Entire Map

Warunki:
Type of Triggering Unit == Piechur

Akcje:
Create 2 Piechur for Owner of Unit ( triggering unit ) at Position of Unit ( triggering unit ).

LUB


Wydarzenia:
A unit Kończy szkolenie jednostki


Warunki:
Type of Trained unit == Piechur

Akcje:

Create 2 Piechut for Owner of Unit ( Trained unit ) at Position of Unit ( Trained unit )

RADZĘ UŻYWAĆ TEGO SPOSOBU..
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
(09.03.2017, 15:18)Dark Destroyer Wrote:
(09.03.2017, 15:03)MistycznyMag Wrote: Witam mam pytanie czy da się zrobić 3-4 osobowe odziały zamiast pojedynczych żołnierzy np. szkoląc piechura wychodzi 3 jako odział coś jak w grze dawn of war z możliwością uzupeniania.

Wydarzenia:
A unit enters region Entire Map

Warunki:
Type of Triggering Unit == Piechur

Akcje:
Create 2 Piechur for Owner of Unit ( triggering unit ) at Position of Unit ( triggering unit ).

Pisałem z głowy więc, napisy nie są dokładne, ale myślę, że znajdziesz wszystkie akcje Uśmiech
Wybacz ale mi chodziło o szkolenie odziału a nie trzech jedostek naraz
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Chodzi ci o to, że jak stworzysz to ci ich od razu zaznacza?

Wytłumacz o co ci mniej więcej chodzi z tym oddziałem Uśmiech
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
(09.03.2017, 15:38)Dark Destroyer Wrote: Chodzi ci o to, że jak stworzysz to ci ich od razu zaznacza?

Wytłumacz o co ci mniej więcej chodzi z tym oddziałem Uśmiech

 Chodzi o to że szkoląc piechura wychodzą 3 piechurów robiących to samo np atakować ogra, a zajmują tyle żywności co jeden piechur
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
No to tak, aby robili to samo co pierwszy piechur możesz zrobić tak:

Wydarzenia:
A unit Kończy szkolenie jednostki

Warunki:
Type of Trained unit == Piechur

Akcje:

For Each (Integer A) from 1 to 2, do (Actions)
   Pętla - Akcje
       Create 1 Piechur for Owner of Unit ( Trained unit ) at Position of Unit ( Trained unit )
       Order  (Last created unit) to Atak - Ruch do (Rally-Point of ( Triggering unit ) as a point)

Zrobienie, żeby zajmowali tyle samo "mięska" co jeden - czyli jak zginą wszyscy trzej to dopiero wtedy odzyskujesz żywność jest trudniejsze do zaimplementowania. Trzeba by było stworzyć grupę jednostek, index i jak dopiero umrze ostatni z tej grupy wtedy żywność się kończy.

Ale możesz po prostu dodatkowo stworzyć akcję:

Wyłącz supply usage for ( Last created unit )

Wtem tylko jedna jednostka z grupy będzie zużywać mięsko Uśmiech
Myślę, że pomogłem Duży uśmiech
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od: MistycznyMag

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.