• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Limit jednostek leczących
#1
Witam, jak zmienić/usunąć limit jednostek X(kapłanów) które w tym samym momencie leczą jednostkę Y(np. piechur), bo normalnie jest tak że jedną jednostkę Y może leczyć w tym momencie tylko jeden X a ja bym chciał aby jednostkę Y mogło leczyć wielu X'ów. Oczywiście bazuję na umiejętności "Leczenie" (to co kapłan ma domyślnie) Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
O ile się nie mylę jest to hard-coded. Zależne od buffu(nie debuffu), "Leczenie". Jeśli nie znajdzie się sposobu na usunięcie go szybciej niż sam znika nie da się tego przejść. Co do zamiennika możesz stworzyć. Pseudo-czar leczenie bazowany na zbroi licha z wyzerowanymi statystykami. I czasem działania buffu 0.01 sekundy.
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
I wtedy po prostu w wyzwalaczach dodać wyzwalacz leczący i tam ewentualnie animację z leczenia?




EDIT:
Zrobiłem tak jak sugerowałeś na bazie Zbroi Mrozu, o ile same wyzwalacze moje które leczą i tworzą animację leczenia działają to są też pewne nieprawidłowości w działaniu czaru, po pierwsze to owi kapłani stoją przy jednostce która ma niski poziom zdrowia (nie ważne czy 20%,50%,70% i tak nie działa) i nie leczą jej w ogóle mimo że mają ustawione automatyczne rzucanie zaklęcia. Jak jednostka walczy i kapłani stoją za nią to i tak nie leczą wszyscy tylko jeden kapłan, mimo że jak zaznaczę ich i 'manualnie' rozkażę im uleczenie to rzucają wszyscy razem, a tak to rzuca tylko jeden a reszta stoi i patrzy.

EDIT2:
Wydaje mi się że z każdym innym zaklęciem niż Leczenie będzie trzeba tworzyć wyzwalacz wykrywający czy dana jednostka jest ranna bo inaczej pewnie nawet nie reaguje na to, tak samo jak Zbroja Mrozu jest rzucana automatycznie tylko podczas walki tak kapłan leczy tylko gdy jednostka walczy, za bardzo nie lubię wszystkiego komplikować więc może pozostanę przy zwykłym leczeniu i najwyżej sobie to zbalansuję żeby działało jakoś mimo tego że jedną jednostkę może leczyć tylko jeden kapłan Smutny
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Jak będę jutro na kompie to sprawdzę jedną rzecz. Może zadziała.. Uśmiech
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Zrób to na podstawie mojej Aury Leczenia. Tam rzeczywiście wielu może leczyć wielu. Albo po prostu zrób własny czar działający automatycznie wykrywający chore jednostki xD. Nie no, ja ci mogę pomóc. O ile chcesz, to mogę ci wykombinować zaklęcie o ile będę mieć czas.

Btw micek, czemu hardcoded. To nie jest takie trudne Uśmiech
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Z testowałem na żądzy krwi.
Działa w miarę normalnie.
Potrzebujesz wyzwalacza który blokuje castowanie gdy jednostka ma całe życie. 
Wyzwalacza który pozwala ci leczyć. 
Wyzwalacza który nakazuje leczyć gdy jednostka otrzyma order ''smart'' move na drugą jednostkę.
Niestety prawie wszystkie czary autocast wymagają walki wiec potrzebny jest też wyzwalacz, który pozwoli ci kontrolować w czasie jednostki i nakazywać im samo leczenie jednostek w najbliższym otoczeniu gdy tych hp wynosi <100%.

Dosyć skomplikowanie tego prostego czaru, ale działa.

Jeszcze jest czar esencja plagi czy jakoś tak, on działa na AoE i heal się stackuje chyba.

@DD prawda jest taka, że hardcoded zaklęcia nie przerobisz. Można je tylko imitować lub ciut przyśpieszyć. Uśmiech
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
No, może uda ci się to zrobić co micek ci powiedział, lecz jak chcesz mogę ci wykombinować własne zaklęcie, które też można używać automatycznie lub manualnie, ale to dopiero gdy skończę moje zaklęcie Uśmiech
[Image: Intro_S.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Hehe dzięki za pomoc, ale myślę że po prostu zostawię tak jak jest bo nie jestem zwolennikiem kombinowania nadmiernego zwłaszcza tam gdzie nie jest to aż tak konieczne Uśmiech Jak będę potrzebować coś na ten bądź podobny sposób działania to się odezwę Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.