• 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Prolog
#1
[Image: oZ3XoDw.png]




[Image: JZEQ3p1.png]

SMwarProject z dumą prezentuje Wam pierwszy zarys naszego modu The Battle of Ore, przed samą kampanią, bardzo istotny jest Prolog, w którym poznajemy mechanikę gry, i którego wydarzenia niejako wpływają na przebieg całej późniejszej akcji. Jest on dla nas tak samo ważny i chcielibyśmy żeby każdy zapoznał się z nim przed pojawieniem się głównej części, składającej się z 4 kampanii ras na Blood Isles. Tak czy inaczej, prolog dzieli się na 3 rozdziały / 
Duchy Przeszłości - rozgrywający się w upiornym Ghostlands
Czas Zemsty - gdzie przemierzamy doliny Eversong
i ostatnia Ziemie Ojców, w której udajemy się do stolicy leśnych trolli, Zul'Aman
Cała akcja rozpoczyna się jakiś czas po zajściach pokazanych w The Burning Crusade - Patch 2.3: The Gods of Zul'Aman, kiedy to Zul'Jin, przywódca leśnych trolli, dowiaduje się o tym, że horda stanęła przeciwko niemu. Stracił wówczas oko, a także był przetrzymywany przez elfy i spisany na straty. Mimo wszystko udało mu się uciec z niewoli. Akcja rozpoczyna się kilka dni po tym, kiedy to nasza główna postać, Zul'Jin postanawia zebrać swoje wojsko w Ghostlands i w końcu rozprawić się z krwawymi elfami i hordą.


[Image: VmP2dpv.png]


[Image: giphy.gif]
Zul'jin -  to legendarny przywódca Trolli, który podczas 2 wojny
zjednoczył wszystkie plemienia leśnych trolli i pod wspólnym sztandarem
dołączył do Hordy. Po jego zaginięciu wiele osób, go za zmarłego. Jednak jego lud wciąż wierzył,
że wróci i poprowadzi ich do zwycięstwa.
Teraz powrócił, okaleczony przez elfy ledwo uszedł z życiem i przypłacił to
własnym ramieniem. Zul'jin postanawia zemścić się na odwiecznych wrogach Trolli -
Krwawych Elfach, i jeżeli będzie trzeba, to również na zdradzieckiej Hordzie, która nie pomogła mu zniszczyć jego wrogów.
Teraz gdy Elfy są rozbite i przez szturm Arthasa na Silvermoon są tylko cieniem dawnej
potęgi, a część z nich podążyła za szalonym Kaelem do Outland, wydaje się to idealnym momentem na atak. Zul'jin zbiera
swoje wojska i szykuje się do ataku na ziemie elfów. Bliski jest czas wojny. Te ziemie raz jeszcze spłyną krwią.




[Image: giphy.gif]
Neurick - to czempion Sin'dorei, szlachetny, honorowy, ambitny i niezwykle 
utalentowany w walkach wojownik, zasłynął w bojach z plagą i
leśnymi trollami, ale ostateczną sławę zyskał gdy samemu pokonał
odział leśnych trolli za swoje liczne zasługi został 
mianowany czempionem. Dzierży on potężny elfi miecz zwany Dermaeth, ta potężną 
broń zdziesiątkowała już wiele wrogów, zielony kryształ umieszczony w broni, zapewnia jej moc. 
Krążą legendy iż Neurick czerpie swoją potęge 
z kamieni runicznych porozstawianych w krainach elfów, oprócz chronienia Quel'talas
od plagi, mają one dostarczać czempionowi Krwawych elfów potęge.
Jeżeli Zul'jin będzie chciał zmierzyć się z elfami, to 
najpierw będzie musiał pokonać Neuricka i jego oddziały. Nie będzie to proste
gdyż Neurick nie łatwo się poddaje i jako 
czempion Sin'dorei będzie bronił swój lud do końca.



Lor'themar Theron (23 stycznia... )


* Jako że prace nad terenem jeszcze trwają postanowiliśmy że zachowamy jeszcze odrobinę tajemnicy i podzielimy opisywane rozdziały na kilka najbliższych dni. Na dobry wstęp, przed pierwszym rozdziałem, chcemy zaprezentować wam Kaz'Darah - jaskinie, która można znaleźć właśnie w Ghostlands, ma ona również duże znaczenie fabularne.
Następne części prologu ukażą się, w tym temacie dnia:
20 stycznia 18:00 - Duchy Przeszłości
24 stycznia 18:00 - Czas Zemsty
28 stycznia 18:00 - Ziemie Ojców


[Image: 4IrxmlJ.png]

[Image: ZuunsTr.png]
Poznaj drzewko talentów, system który ma tu swój początek i będzie bardzo
istotny podczas głównej kampanii. Ulepszaj swoje jednostki, dając im specjalne zdolności nadające się
do walki z określonymi wrogami. Wybieraj między rodzajami jednostek, wybierając te, które twoim zdaniem
najbardziej przydają się na polu bitwy, wybrani wojownicy dołączą do twoich oddziałów. Lub ulepszaj całą 
armię Amani, dając im potężne globalne bonusy, które pomogą im zdziesiątkować wrogów.

[Image: J4s74I1.png]
Poprawdź nową rasę do boju, leśne trolle to nowa frakcją będąca wariacją 
standardowych Trolli. Wojownicy amani to między innymi, Treserzy Bestii, zdolni do oswajania dzikich zwierząt
i prowadzenia ich do walki, potężne Monstrualne Trolle, które zdolne są wyciąć w pień oddziały wroga. 
Bokorzy, czyli mistrzowie magii Voodoo, przeklinający wrogów, władają mroczną magią, której nie wachają się użyć 
przeciwko wrogowi. Te i wiele innych jednostek czekają aż poprowadzisz ich do zwycięstwa!

[Image: 0bqR20t.png]
W prologu poznasz początek historii The Battle of Ore, która kontynuowana będzie podczas
głównej kampanii. Zobacz jak to wszystko się działa, poznaj motywacje bohaterów i ich cele.
Historia skupia się na odzyskaniu dawnego imperium Amanii przez Zul'jina i zniszczeniu odwiecznych
wrogów leśnych trolli. Poznaj historie elfich wojsk, i plemion leśnych trollu znajdująć poukrywane
po świecie gry notaki, dające więcej światła na historie.

[Image: npYxEqG.png]
Podczas grania w prolog poznasz nowy typ misji, które zawierają "Otwart Świat'' grając w misje tego typu
będziesz mieć dużo więcej swobody niż podczas normalnych misji, serie zadań pobocznych prowadzące 
do określonego finału i zawierające unikalne nagrody, które przydają ci się podczasz wykonywania misji głównych.
Unikalne zwierzęta do oswojenia, jaskinie czekające na eksploracje, czy ukryte tajemnicze, miejsca
które musisz odkryć. 

[Image: nDeMSHe.png]
Misje, które rozegrasz zostały zaprojektowane tak, by miały one specjalną mechanikę, dlatego nie powinieneś się nudzić, nawet przechodząc mapy po kilka razy z rzędu. Każdy wątek podczas rozgrywki różni się od siebie i trzeba będzie go przejść w inny sposób. Podczas gry masz do wyborów wiele trybów, kilka sposobów na przejście prologu i różne zakończenia. Możesz zwiedzać lokacje, które równocześnie zmieniają twoją drogę fabularną (tak samo jak misje ) Tereny są duże, możemy zboczyć z głównej ścieżki i odkrywać smaczki przygotowane do każdej z misji. Warto wspomnieć również, że prolog nie dzieli się tylko na 4 lokacje, w ghostlands np możemy zostawić na chwilę główną misje i pójść zwiedzić plugawą ścieżkę biegnącą przez Ghostlands aż do Eversong, przechodząc na inną mapę... W przyszłości wszystkie mapy będą możliwe do przejścia również w trybie multiplayer z innymi osobami.
 


[Image: R3JBk6e.png]


Khaz'darah - W Khaz'darah, zamieszkiwały kiedyś Leśne Trolle, jaskinie te wyglądały kiedyś inaczej. Zostały jednak zniszczone przez czas. Po porażce Amani, ze zjednoczonymi siłami Ludzi i Elfów - Leśne Trolle musiały wycofać się do Zul'aman, i porzuciły wiele innych siedzib, w tym Kaz'darah. Mimo iż miejsce zostało opuszczone, to wciąż można znaleźć w nim niezwykłe rzeczy. Jaskinia teraz jest głównie zalana przez wodę.

[Image: a2tR0NN.png]
[Image: 8lm76yU.png]
[Image: tQaghKt.png]
[Image: FR8lO4k.png]
[Image: 5LnUfPP.png]
[Image: ehSFtwI.png]
[Image: jvB4tpS.png]
[Image: OagUQ1W.png]

Ghostlands - te ziemie najbardziej ucierpiały po inwazji plagi na królestwa ludzi i elfów. 
Z pięknych drzew pozostały głównie uschnięte krzaki i zakażone gałęzie. Z wielu zwierząt, które żyły w tych terenach
zostało już tylko kilka, które potrafiły się przystosować do zniszczeń plagi. Trawa i roślinność przybrały tajemniczy, niebieski kolor, te ziemie nawiedzają duchy przeszłości, widma poległych wojowników, które nie zaznały odkupienia, przemierzają te ziemie atakując kręcących się tu intruzów. Znajdują się tutaj liczne wioski Trolli, jak i wielkie miasto Trolli Zul'aman. W którym znajdują się wojska Trolli jak i sam Zul'jin.



[Image: iBAkWLY.png]
[Image: BiaJyAY.png]
[Image: EfmJ5JD.png]
[Image: MmLgKMo.png]
[Image: 9SFlRve.png]
[Image: 05jryqV.png]
[Image: OEEYAu4.png]
[Image: wPD1xWl.png]
[Image: DNeJhNz.png]

[Image: VMnwMY9.png]
Eversong Woods - Lasy Więcznej Pieśni, tę piękne lasy wyglądają, jakby były zatrzymane w wiecznej jesieni, złote liście ciągle spadające z drzew, czynią te ziemie magicznymi. Jest to teren zamieszkały głównie przez Krwawe Elfy, jednak znajdują się tutaj również liczne wioski
Leśnych Trolli w tym - Tor'watha.  Dzięki Elfiej magii, po inwazji plagi te miejsca nie ucierpiały tak jak Ghostlands, choć ciągle widać
skutki szturmu Arthasa, między innymi olbrzymią ścieżkę śmierci znajdującą się w samym środku ziem elfów. Maszerowały tędy wojska plagi.
Żadna magia nie była w stanie tego wyleczyć. W tym terenie znajduje się olbrzymie miasto - Silvermoon, zostało one zniszczone przez plagę, 
teraz miasto dzieli się na 2 połowy, tą odbudowaną, i tą ciągle zniszczoną.



[Image: 2rgpg20.jpg]
[Image: s476h0.jpg]
[Image: 2s0ism8.jpg]
[Image: 140d643.jpg]
[Image: eAm7AnG.png]
[Image: YeSMyA9.png]



Created by: Martinez ( grafika, teren ) Midas ( tekst, pomysł ) Noemi ( pomoc )
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
No proszę, długo nic od was nie było, a tu jakie zaskoczenie, zapowiada się fajnie. Teren bardzo klimatyczny i dobrze wykonany. Sama prezentacja też na wysokim poziomie. To czekam na więcej.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Tak zapomniałem, fabuła też interesująco. Z chęcią bym w to pograł.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Gdzie Ghostlands? o.o
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Gdzie kolejne przepiękne zdjęcia? Czekam, chce nacieszyć oko Duży uśmiech
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Wiem czemu nie ma ale może nie będę pisał :p Korespondowałem z Midasem.
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Ghostlands jest już gotowe, następne lokacje wejdą:
22 o 18:00 ( eversong )
24 o 18:00 ( zul'amn ) 
przed wydaniem prologu, zapewne jeszcze poprawimy parę rzeczy,
( brakuje kilku modeli ) więc traktujcie to jako wersję wstępną.

Tereny będą różnić się częściowo od tych z WoWa, w głównej mierze z powodu skali różniącej obie gry
Ale postaramy się, żeby cały teren wyglądał jak najlepiej.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
No no no, piekne screeny nawet Zul'jin wzdycha z zachwytu Uśmiech. Dopisuje sie do Shadowa, z checia zagralbym w Wasz projekt
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
No kolejne sceny również na dobry poziomie. Wygląda jak jakiś pełnoprawny dodatek do warcrafta 3 Duży uśmiech
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Wynikły pewne problemy, dlatego przekładam eversong na jutro, na 18:00
dodatkowo aktualizujemy wszystkie screeny z ghostlands
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
A gdzie prezentacja ostatniej lokacji? Halo Duży uśmiech

Jak do tej pory wszystko co pokazujecie mi się podoba.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.