• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Eternal Darkness
#31
No no, Shadow jak zwykle robi arcydzieła przy robieniu terenów Uśmiech

Micek na kiedy sugerujesz będziesz miał już ten swój projekt wydany bo z przyjemnością bym w niego pograł.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#32
Ciężko powiedzieć, mój stan pracy to jakieś 15%, Shadowowi idzie o wiele lepiej bo prawie wszystkie główne lokacje poniżej 40 levelu są już gotowe Uśmiech
Osobiście nie ruszyłem jeszcze zdolności bohaterów chociaż prawie wszystkie systemy pod zdolności gotowe, więc myślę że jak najdzie mnie tik to będę robił minmalnie 5 dziennie. (czyli w miesiąc powinienem ogarnąć wszystkie mniej skomplikowane)
Do tego dochodzą przeciwnicy o różnych parametrach, przedmioty, questy i rozmowy z npc i parę drobiazgów takich jak pvp, craftsystem, jakieś mniej ważne systemy.
Parę rzeczy chcę przebudować bo znalazłem ciekawsze i bogatsze rozwiązania. No i nie zapominajmy o balansie.

Nic nie chcę obiecywać ale jakaś bieda alfa może na lato Uśmiech
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#33
@Odświeżam

Trzeba by trochę popchnąć ten projekt do przodu, więc biorę się za robotę.
(Skrzynka piwa zakupiona to teraz robota będzie łatwiejsza xD)

Na rozgrzewkę updatuję I post(będę to robił na bieżąco). Od teraz wszystkie informacje ważniejsze pojawią się tam.
Zmieniłem też nazwę Tematu!

Szukam kogoś kto by pomógł mi za jakieś 3-4 miesiące i wykonał parę modeli broni/hełmów/tarcz(Stachu? Duży uśmiech).
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#34
Może jakiś screen :3 Czekam z niecierpliwością.
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#35
Jasne Micek, daj znać co i jak na PW Oczko

Dobrze że wznawiasz projekt.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#36
Odświeżam

Projekt leżał odłogiem ponad 3 miesiące Uśmiech

No, ale nareszcie znalazłem wenę by coś popchnąć do przodu.

W tej chwili finalizuję fixowanie bugów spowodowane przez patche 1.28+

[Image: test1.png]

Ulepszyłem też systemy dodawania atrybutów i księgę zaklęć. Teraz można poruszać postacią podczas zmian oraz mamy cały czas podgląd na naszego bohatera.
Nie można też wprowadzać zmian w bohaterze gdy w pobiliżu są wrogowie.

[Image: test2.png]

Zrebalansowałem i zmieniłem formuły dotyczące attack speed i damage ( 500 attack speed to za dużo). Limit będzie chyba zależny od rodzaju bohatera i przewiduje 180-250( co daje 2-2,5 ataku na sekundę). 

Postaram się w najbliższym czasie zrobić jakiś mini filmik ingame.

Aha no i zacząłem już robić zaklęcia na daną chwilę mam jakieś 25% z 1 bohatera a jest nim Kapłanka. Następny w kolejce jest Mag.
Z aktualnym tempem spodziewam się że dwóch herosów w miesiąc to jest maks co mogę wycisnąć.

Jeśli macie jakieś pomysły/uwagi/komentarze to standardowo Kaman Sawa xD
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#37
ED wreszcie ruszylo! Uśmiech

Z checia bym pogral w jakies demko tego Miecio. Pamietam Twoje wczesniejsze prace i balans byl naprawde dobry. 

Czekam na ten filmik pokazowy. Puki co, powodzenia.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#38
A jak tam stoisz z limitem (wielkość mapy) i czy dalej nad teren trzeba popracować, czy raczej będziesz rozwijał na razie systemy?
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#39
(22.09.2017, 23:43)LordStachu Wrote: ED wreszcie ruszylo! Uśmiech

Z checia bym pogral w jakies demko tego Miecio. Pamietam Twoje wczesniejsze prace i balans byl naprawde dobry. 

Czekam na ten filmik pokazowy. Puki co, powodzenia.

Ja też się cieszę i jestem pełen energii do roboty Uśmiech

Jeśli będzie możliwość Stachu dam Ci znać.

Co do balansu, muszę parę rzeczy przemyśleć. Być może będę potrzebować opinii forum co do tego, również dam znać.

Na daną chwilę chce uzupełnić pierwszy post o dodatkowe informacje. Filmik na pewno powstanie w niedalekiej przyszłości, a także brakujące filmiki przedstawiające jak wyglądają poszczególne systemy.

i dzięki Oczko

(23.09.2017, 14:02)Shadow Wrote: A jak tam stoisz z limitem (wielkość mapy) i czy dalej nad teren trzeba popracować, czy raczej będziesz rozwijał na razie systemy?

Mapa waży aktualnie 12.8mb, jeśli info od @LordStachu są prawdziwe. Zostało jeszcze 29 mega lub 116 mega jeśli nie jest Oczko

Jeśli znajdziesz czas i ochotę Shadow dalej pomagać z terenem nie widzę żadnych przeszkód. Daj mi znać na SB tylko zainstaluję SourceTree.

Co do systemów to chyba wszystko ważniejsze już gotowe, a przynajmniej większość.
Z takich ważniejszych to brakuje:
-lepszy save/system
-brakuje questów
-systemu NPC
-PvP areny 
-paru efektów kontroli tłumów (tutaj kwestia kopiuj>wklej>zmień)
-systemu teleportów (tak samo jak z efektami kontroli tłumów)
-system paska na mikstury (tutaj będę musiał potestować parę opcji)
-system bossów (mam gotowy tylko muszę tweaki porobić)

Teraz tylko trzeba dodawać content i czary... Duży uśmiech
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#40
Jak będę miał czas to zerknę na te lokację co już są i zrobimy refaktoring Duży uśmiech
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.