• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Warte uwagi modyfikacje :)
#1
Cześć,
postanowiłem nieco wrócić do zabawy z edytorami i przejrzałem różne zagraniczne fora, dlatego chciałbym założyć temat, w którym będziemy mogli zamieszczać linki do modów, które są o kilka miśków wyżej, niż te powszechnie znane nam mapki :Uśmiech Albo mody na które czekamy z niecierpliwością Uśmiech Więc w ramach inspiracji wklejam póki co tyle Duży uśmiech  

1. Requiem
Tak wiem, że Requiem ma temat na naszym forum, ale widzę, że link wygasł, a projekt chyba jest chwilowo wstrzymany. W każdym razie, jak pierwszy raz zobaczyłem screeny z tego tematu to mnie zatkało. A wcześniejsza wersja The Forgotten World - Genesis zainspirowała mnie do tworzenia w edytorze Duży uśmiech
[/url]
2.
Ostatni Bastion
Też jest z naszego forum, więc nie będę dublował postów, których wyrażam swój zachwyt, ale jakbym zobaczył tego moda gdzieś w sklepie, to bym kupił bez wahania :Duży uśmiech W sumie to oba projekty mimo, że są zupełnie inne, to można byłoby dać na tym samym poziomie, ale póki co w Requiem nie grałem, więc ciężko mi to jednoznacznie stwierdzić.

3. Tokyo Ghoul ^ Real
Nie znam się na mangach i anime. Nie wiem, co tam się będzie dokładnie robić, ale oceniając to pod względem modyfikacji i kamery prezentuje wysoki poziom Duży uśmiech

4. Heroes of Anime 3
Jak wyżej, nie wiem co to jest, ale fajnie wygląda :Duży uśmiech

5. SKYRIM: Dragon Wars
Też fajnie wygląda, ale jednak poznałem, że to Warcraft :Duży uśmiech

Zapraszam do dyskusji i czekam na Wasze propozycje Uśmiech

[url=http://www.hiveworkshop.com/forums/map-development-202/requiem-192294/]
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#2
1. Requiem - A ja czekałem na Forgotten World, szkoda że nie ujrzał on światła dziennego, po screenach był mega klimatyczny. Potem to poszło w stronę si-fi, za tym mniej już przepadam, wolę filmy z tego gatunku, nie gry. W sumie czekam na cokolwiek od tego jednoosobowego studia. Graficznie na pewno będzie nieźle.

2. Nie znam projektu...

5. No w to bym pograł, zwłaszcza, że to RTS w świecie Skyrima.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Jeszcze udało mi się znaleźć to: LINK
swoją drogą, ten tutorial o lochach został opóźniony właśnie przez takie mapy :Uśmiech do tej pory dokładnie nie wiem jak to jest zrobione i właśnie tak wyobrażałbym sobie mapę w podziemiach jeżeli chodzi o mody. Jedynie pozmieniałbym te standardowe warcraftowe modele i dał lepszej jakości kościotrupy, ale generalnie lochy mnie zatkały:
[Image: 210613-albums6274-picture76081.jpg]
Obstawiam, że jest to efekt zabawy z modelami świateł, nie bardzo wiem jak zrobić takie cienie, wątpię, aby całość stanowiła jeden model, chociaż mogę się mylić. W każdym razie polecam poprzeglądać sobie jego wytwory Uśmiech
[url=http://www.hiveworkshop.com/forums/members/210613-albums6274-page14.html][/url]
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#4
Nie wiem jak z tymi cieniami, ale jest technika robienia ich jako osobny model, z tym że chyba nie sprawdza się jak teren nie jest płaski xD

Tu jest jakiś tutek od niego jak dodać ekstra światło do modelu - http://www.hiveworkshop.com/forums/3d-mo...ne-205683/
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Dzięki Shadow, muszę pokombinować, bo ten teren jest kozacki Uśmiech

A co do cieni w formie modelu. Napisałeś, że działa tylko na tam, gdzie teren jest płaski, na hive widziałem taki model tekstury podłoża, który przylega do pofałdowanego terenu. Cień na nim wyglądałby realistyczniej Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#6
Co z tym całym "Skyrim - Dragonwars"? można to gdzieś w ogóle pobrać?

Według mnie projekt byłby słaby. Im bardziej ktoś dopracowuje teren,
tym gorzej to ostatecznie wychodzi.

Najlepszym przykładem jest Iceborn
https://i.imgur.com/82aTDTg.jpg
nawet nie chce mi się myślec, ile lat i setek godzin ktoś na to musiał poświęcić,
bo mapa znudziła mi się po kilku minutach.
Jak ktoś chce robić duży projekt, z dobrą grafiką, niech się przerzuci na starcraft 2 , taka prawda
[Image: MbPMM5j.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Skyrim jak słyszałem gdzieś ze projekt jest przerwany, ale z części terenu powstała inna mapa i od tego samego gościa o nazwie Rise of the Vampyr

https://www.hiveworkshop.com/threads/ris...urce-19803

choć wątpię żeby wznowił projekt ponieważ jak na razie skupia się na aktualizowaniu największego projektu i najbardziej grywalnym do dziś czyli LTA Język
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
O, dzięki! Normalnie, aż dałbym ci podziękowanie, ale całą swą dobroć wykorzystałem już na kogoś innego xd

A co do mapy, to tak jak mówiłem, fajnie wygląda na screenach, ale w grze dużo gorzej. Bo to warcraft.
Żeby stworzyć tutaj świetnego moda moim zdaniem trzeba:
1. dostosować się do dużych ramek, od dołu i u góry i dopasować do nich swoją gierkę.
Pójść w możliwy minimalizm.
2. pamiętać, że tekstury terenu są bardziej problematyczne i wymagające, niż gdziekolwiek indziej.
Polecam nie robić biedy i dawać zawsze 512x512 zamiast 256x256

no i moim zdaniem najważniejsze
(o ile nie chcecie robić zwyczajnego moda, w warcraftowym stylu)
to balans kamerami.
Oczywiście pomijając całą resztę jak fabuła, gameplay itd
[Image: MbPMM5j.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
"choć wątpię żeby wznowił projekt ponieważ jak na razie skupia się na aktualizowaniu największego projektu i najbardziej grywalnym do dziś czyli LTA Język"

Raczej też wątpię żeby Marshmalo wznowił projekt, bo Marshmalo to kobieta :C
Ja, wasz Pan i Bóg.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
https://www.hiveworkshop.com/threads/ris...urce-19803

Fantastycznie wygląda ta mapa, niezły teren.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Niezly fake xd

"HIVE - Error
The requested thread could not be found."
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.