Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Warte uwagi modyfikacje :)
#1
Cześć,
postanowiłem nieco wrócić do zabawy z edytorami i przejrzałem różne zagraniczne fora, dlatego chciałbym założyć temat, w którym będziemy mogli zamieszczać linki do modów, które są o kilka miśków wyżej, niż te powszechnie znane nam mapki ::) Albo mody na które czekamy z niecierpliwością :) Więc w ramach inspiracji wklejam póki co tyle :D  

1. Requiem
Tak wiem, że Requiem ma temat na naszym forum, ale widzę, że link wygasł, a projekt chyba jest chwilowo wstrzymany. W każdym razie, jak pierwszy raz zobaczyłem screeny z tego tematu to mnie zatkało. A wcześniejsza wersja The Forgotten World - Genesis zainspirowała mnie do tworzenia w edytorze :D
[/url]
2.
Ostatni Bastion
Też jest z naszego forum, więc nie będę dublował postów, których wyrażam swój zachwyt, ale jakbym zobaczył tego moda gdzieś w sklepie, to bym kupił bez wahania ::D W sumie to oba projekty mimo, że są zupełnie inne, to można byłoby dać na tym samym poziomie, ale póki co w Requiem nie grałem, więc ciężko mi to jednoznacznie stwierdzić.

3. Tokyo Ghoul ^ Real
Nie znam się na mangach i anime. Nie wiem, co tam się będzie dokładnie robić, ale oceniając to pod względem modyfikacji i kamery prezentuje wysoki poziom :D

4. Heroes of Anime 3
Jak wyżej, nie wiem co to jest, ale fajnie wygląda ::D

5. SKYRIM: Dragon Wars
Też fajnie wygląda, ale jednak poznałem, że to Warcraft ::D

Zapraszam do dyskusji i czekam na Wasze propozycje :)

[url=http://www.hiveworkshop.com/forums/map-development-202/requiem-192294/]
Odpowiedz
#2
1. Requiem - A ja czekałem na Forgotten World, szkoda że nie ujrzał on światła dziennego, po screenach był mega klimatyczny. Potem to poszło w stronę si-fi, za tym mniej już przepadam, wolę filmy z tego gatunku, nie gry. W sumie czekam na cokolwiek od tego jednoosobowego studia. Graficznie na pewno będzie nieźle.

2. Nie znam projektu...

5. No w to bym pograł, zwłaszcza, że to RTS w świecie Skyrima.
Odpowiedz
#3
Jeszcze udało mi się znaleźć to: LINK
swoją drogą, ten tutorial o lochach został opóźniony właśnie przez takie mapy ::) do tej pory dokładnie nie wiem jak to jest zrobione i właśnie tak wyobrażałbym sobie mapę w podziemiach jeżeli chodzi o mody. Jedynie pozmieniałbym te standardowe warcraftowe modele i dał lepszej jakości kościotrupy, ale generalnie lochy mnie zatkały:
[Obrazek: 210613-albums6274-picture76081.jpg]
Obstawiam, że jest to efekt zabawy z modelami świateł, nie bardzo wiem jak zrobić takie cienie, wątpię, aby całość stanowiła jeden model, chociaż mogę się mylić. W każdym razie polecam poprzeglądać sobie jego wytwory :)
[url=http://www.hiveworkshop.com/forums/members/210613-albums6274-page14.html][/url]
Odpowiedz
#4
Nie wiem jak z tymi cieniami, ale jest technika robienia ich jako osobny model, z tym że chyba nie sprawdza się jak teren nie jest płaski xD

Tu jest jakiś tutek od niego jak dodać ekstra światło do modelu - http://www.hiveworkshop.com/forums/3d-mo...ne-205683/
Odpowiedz
#5
Dzięki Shadow, muszę pokombinować, bo ten teren jest kozacki :)

A co do cieni w formie modelu. Napisałeś, że działa tylko na tam, gdzie teren jest płaski, na hive widziałem taki model tekstury podłoża, który przylega do pofałdowanego terenu. Cień na nim wyglądałby realistyczniej :)
Odpowiedz
#6
Co z tym całym "Skyrim - Dragonwars"? można to gdzieś w ogóle pobrać?

Według mnie projekt byłby słaby. Im bardziej ktoś dopracowuje teren,
tym gorzej to ostatecznie wychodzi.

Najlepszym przykładem jest Iceborn
https://i.imgur.com/82aTDTg.jpg
nawet nie chce mi się myślec, ile lat i setek godzin ktoś na to musiał poświęcić,
bo mapa znudziła mi się po kilku minutach.
Jak ktoś chce robić duży projekt, z dobrą grafiką, niech się przerzuci na starcraft 2 , taka prawda


Odpowiedz
#7
Skyrim jak słyszałem gdzieś ze projekt jest przerwany, ale z części terenu powstała inna mapa i od tego samego gościa o nazwie Rise of the Vampyr

https://www.hiveworkshop.com/threads/ris...urce-19803

choć wątpię żeby wznowił projekt ponieważ jak na razie skupia się na aktualizowaniu największego projektu i najbardziej grywalnym do dziś czyli LTA :P
Odpowiedz
#8
O, dzięki! Normalnie, aż dałbym ci podziękowanie, ale całą swą dobroć wykorzystałem już na kogoś innego xd

A co do mapy, to tak jak mówiłem, fajnie wygląda na screenach, ale w grze dużo gorzej. Bo to warcraft.
Żeby stworzyć tutaj świetnego moda moim zdaniem trzeba:
1. dostosować się do dużych ramek, od dołu i u góry i dopasować do nich swoją gierkę.
Pójść w możliwy minimalizm.
2. pamiętać, że tekstury terenu są bardziej problematyczne i wymagające, niż gdziekolwiek indziej.
Polecam nie robić biedy i dawać zawsze 512x512 zamiast 256x256

no i moim zdaniem najważniejsze
(o ile nie chcecie robić zwyczajnego moda, w warcraftowym stylu)
to balans kamerami.
Oczywiście pomijając całą resztę jak fabuła, gameplay itd


Odpowiedz
#9
"choć wątpię żeby wznowił projekt ponieważ jak na razie skupia się na aktualizowaniu największego projektu i najbardziej grywalnym do dziś czyli LTA :P"

Raczej też wątpię żeby Marshmalo wznowił projekt, bo Marshmalo to kobieta :C
01110001011110001110011
Odpowiedz
#10
https://www.hiveworkshop.com/threads/ris...urce-19803

Fantastycznie wygląda ta mapa, niezły teren.
Odpowiedz
#11
Niezly fake xd

"HIVE - Error
The requested thread could not be found."
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości