Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ostatni Bastion - Demo
#1
Kostka 
[Obrazek: beznazwy2uz.jpg]
Dzisiaj autor projektu Ostatni Bastion - Shadow44 wypuścił demo tej gry.

Jest to kampania typu Hack & Slash RPG, w której wcielamy się w łotrzyka, który przyłączył się do Szkarłatnej Krucjaty aby zwalczać hordy nieumarłych dowodzone przez Lady Sylvanas.
Gra zapowiada się na hit i na pewno będzie mogła zaliczyć się do jednej z najlepszych tego typu. 
Zapraszam do grania: http://goblinfactory.pl/mydownloads.php?action=view_down&did=51


https://www.youtube.com/watch?v=UgdoegGB10g

Możecie obejrzeć również trailer tej niezwykłej gry, który na pewno zachęci was to zagrania w nią:

Więcej informacji znajdzie w temacie poświęconym tej modyfikacji.

Link do projektu:
http://goblinfactory.pl/thread-Ostatni-Bastion
#2
nie wiem czy chce mi się instalować war 3 do tego tak więc mam pytanie
Nadal trzeba po raz n-ty przechodzić to samo, czy można od razu zagrać w nowe misje
[Obrazek: smiley.gif][Obrazek: sad.gif]
a
[Obrazek: 7XHzOkps.jpg]
#3
(22.02.2015, 18:53)burybrzetyslaw napisał(a): nie wiem czy chce mi się instalować war 3 do tego tak więc mam pytanie
Nadal trzeba po raz n-ty przechodzić to samo, czy można od razu zagrać w nowe misje

To jest to co było, tylko rozszerzone, ulepszone, z przebudowanym systemem walki. I kilkoma usprawnieniami. Także, jak Ci to nie wystarczy, to możesz poczekać na pełną wersję. Która będzie jak będzie. Zależy mi na opiniach na temat dema. Jak ocenia ktoś system walki, czy coś stwarzało problemy, czy było trudno czy łatwo itp.

Jeśli demo zostanie odebrane pozytywnie, to mogę kontynuować ten "build" na kolejnych mapach i skończyć wreszcie kampanie.
#4
Z mojej recki na PW wiesz, że jest bosko. Polecam - Piotr Fronczewski

Amator kobiet, whiskey, fajek i Warcrafta.

Dawca szpiku dla Kel'Thuzada i honorowy członek Kultu Potępionych.
#5
Na razie tylko pierwsza mapkę przeszedłem i część drugiej, ale... używanie zdolności krytyczny cios jest trochę niewygodne, bo z tego co zauważyłem nie ma tego starego warcraftowego celowniczka, celującego czary, przez co jest brak kursora na ekranie wtedy? Nie mogłem ukończyć misji pobocznej z ogrem, kiedy go zabiłem i podszedłem do wieśniaka, nie dało się z nim rozmawiać.
Ja mogę zaproponować poruszanie się postaci prócz myszy, za pomocą WASD, był na to chyba jakiś sposób związany z ukrywaniem spelli mających te przyciski, czy coś podobnego (może atakowanie za pomocą klawiatury?). Prócz tego wspomnę,że system walki jest nieco toporny (trudne jest wybieranie pojedynczych celów spośród grupy, na przykład), a akcja dzieje się trochę zbyt wolno. Tak to podziwiam pracę, którą spędziłeś nad tą kampanią/teraz demem.
#6
(23.02.2015, 07:06)Saran napisał(a): Na razie tylko pierwsza mapkę przeszedłem i część drugiej, ale... używanie zdolności krytyczny cios jest trochę niewygodne, bo z tego co zauważyłem nie ma tego starego warcraftowego celowniczka, celującego czary, przez co jest brak kursora na ekranie wtedy? Nie mogłem ukończyć misji pobocznej z ogrem, kiedy go zabiłem i podszedłem do wieśniaka, nie dało się z nim rozmawiać.
Ja mogę zaproponować poruszanie się postaci prócz myszy, za pomocą WASD, był na to chyba jakiś sposób związany z ukrywaniem spelli mających te przyciski, czy  coś podobnego (może atakowanie za pomocą klawiatury?). Prócz tego wspomnę,że system walki jest nieco toporny (trudne jest wybieranie pojedynczych celów spośród grupy, na przykład), a akcja dzieje się trochę zbyt wolno. Tak to podziwiam pracę, którą spędziłeś nad tą kampanią/teraz demem.

Czemu jest problem z celowaniem. Znaczy może jakiś być, przy większej grupie wrogów, ale jak się kliknie "s" i najedzie na wroga to pojawia się czerwony mieczyk - celownik.

Co do ogra, to prawdopodobnie nie zabrałeś sakiewki która z niego dropła. Ten wieśniak właśnie chciał tą sakiewkę odzyskać, a Lowerth zabić ogra bo ich nie cierpi xD

Nie mogę dodać sterowania za pomocą wasd, bo pod s, d są skille. A na strzałkach zaś obracanie kamery. Poza tym uważasz, że myszka jest dość precyzyjna ;]

Wielkie dzięki za podzielenie się opinią.
#7
To i ja się wypowiem, przeszedłem pierwszą mapę i połowę drugiej.

Świetny tutorial Shadow na początku gry, dobrze opisałeś sterowanie i zaznajomienie się z systemem ekwipunku. Grając w pierwszą mapę czułem, że zaczynam coś nowego od zera co idzie na duży plus bo na spokojnie wszystko mogę sobie przyswoić co i jak. Szkoda tylko, że system ekwipunku nie ma opisów przedmiotów przy wybraniu, gdzieś taki system widziałem na hive mogę poszukać i Ci przesłać jeśli chcesz. Podoba mi się fabuła, wszystko jest takie swojskie i łatwo się do tego dostosować, ciekawe czy ten ogr, z którym wcześniej walczyliśmy to nie ten sam którego zabiliśmy dla tego chłopa przy moście :). Dodatkowy plus z tym systemem czytania i zachęcenia gracza do tego by znalazł ukryte przedmioty. Co do rzeczy plastycznych jedynie co zauważyłem w pierwszej mapie to skały na południe od tego pierwszego domu co z niego wyszliśmy - możemy przez te skały przechodzić :), napraw to blokadami Shadow a pierwsza mapa będzie jak dla mnie bez skazy :).

Drugą mapę też ciekawie doszlifowałeś. Podobały mi się dodatkowe zadania, których we wcześniejszym demie nie było, kobold był tym razem w jaskini a nie przed nią co dodało taki lepszy klimat wrażenia walki z 'bossem'. Mnóstwo ogólnie zadań przed wejściem do miasta idzie na duuuuży plus, gdyż możemy się trochę przygotować na walki z nieumarłymi w mieście. Kapitan Stachu też mi się spodobał :), taki znawca od wszystkiego w obozie ^^. Koniec końców padłem gdy podszedłem od północy to zdarzenia gdy dwa chłopy zastanawiają się do czego służy beczka z prochem bo obok stały nerubiańskie pająki które przez ten cały czas atakowały mnie na zabój, może przy każdych takich ewentach zrób 'make hero - niezniszczalny'. Aha i jeszcze system kupowania, jakoś nie wiem ile pieniędzy potrzebuję do kupienia broni od alchemika w obozie Szkarłatnej Krucjaty, może dlatego i w tym przypadku dobry byłby system wyświetlania informacji o przedmiocie.

Podsumowując, Shadow, Kampania szykuje się na HIT!!! Doszlifuj projekt, sugerowałbym poprosić o pomoc Skaraba w błędach ortograficznych i stylistycznych bo choć jest ich nie dużo to wiadomo, że chciałoby się grać i bez nich, dodatkowo OBOWIĄZKOWO dodaj głosy postaci :), urozmaici to bardzo grę i wyróżni spośród wszystkich polskich kampanii, które do tej pory zostały zrobione i może zechciałbyś bym dorobił Ci doczepiane przedmioty do Lowertha przy ich zakładaniu?
#8
(23.02.2015, 14:48)LordStachu napisał(a): To i ja się wypowiem, przeszedłem pierwszą mapę i połowę drugiej.

Świetny tutorial Shadow na początku gry, dobrze opisałeś sterowanie i zaznajomienie się z systemem ekwipunku. Grając w pierwszą mapę czułem, że zaczynam coś nowego od zera co idzie na duży plus bo na spokojnie wszystko mogę sobie przyswoić co i jak. Szkoda tylko, że system ekwipunku nie ma opisów przedmiotów przy wybraniu, gdzieś taki system widziałem na hive mogę poszukać i Ci przesłać jeśli chcesz. Podoba mi się fabuła, wszystko jest takie swojskie i łatwo się do tego dostosować, ciekawe czy ten ogr, z którym wcześniej walczyliśmy to nie ten sam którego zabiliśmy dla tego chłopa przy moście :). Dodatkowy plus z tym systemem czytania i zachęcenia gracza do tego by znalazł ukryte przedmioty. Co do rzeczy plastycznych jedynie co zauważyłem w pierwszej mapie to skały na południe od tego pierwszego domu co z niego wyszliśmy - możemy przez te skały przechodzić :), napraw to blokadami Shadow a pierwsza mapa będzie jak dla mnie bez skazy :).

Drugą mapę też ciekawie doszlifowałeś. Podobały mi się dodatkowe zadania, których we wcześniejszym demie nie było, kobold był tym razem w jaskini a nie przed nią co dodało taki lepszy klimat wrażenia walki z 'bossem'. Mnóstwo ogólnie zadań przed wejściem do miasta idzie na duuuuży plus, gdyż możemy się trochę przygotować na walki z nieumarłymi w mieście. Kapitan Stachu też mi się spodobał :), taki znawca od wszystkiego w obozie ^^. Koniec końców padłem gdy podszedłem od północy to zdarzenia gdy dwa chłopy zastanawiają się do czego służy beczka z prochem bo obok stały nerubiańskie pająki które przez ten cały czas atakowały mnie na zabój, może przy każdych takich ewentach zrób 'make hero - niezniszczalny'. Aha i jeszcze system kupowania, jakoś nie wiem ile pieniędzy potrzebuję do kupienia broni od alchemika w obozie Szkarłatnej Krucjaty, może dlatego i w tym przypadku dobry byłby system wyświetlania informacji o przedmiocie.

Podsumowując, Shadow, Kampania szykuje się na HIT!!! Doszlifuj projekt, sugerowałbym poprosić o pomoc Skaraba w błędach ortograficznych i stylistycznych bo choć jest ich nie dużo to wiadomo, że chciałoby się grać i bez nich, dodatkowo OBOWIĄZKOWO dodaj głosy postaci :), urozmaici to bardzo grę i wyróżni spośród wszystkich polskich kampanii, które do tej pory zostały zrobione i może zechciałbyś bym dorobił Ci doczepiane przedmioty do Lowertha przy ich zakładaniu?

System ekwipunku ma opis przedmiotów:

http://i.imgur.com/TuuTzwP.jpg

Tylko zapewne tabela była schowana, więc mogłeś nie zauważyć.
Poprawię te skały.
Co do akcji z wybuchającą beczką - to właśnie po to wydaję ciągle nowe wersję dema by uniknąć takich błędów w pełnej wersji. Fajnie, że to zauważyłeś. Oczywiście poprawię.
Właśnie tak myślałem, że parę ukrytych przedmiotów zrobi fajny smaczek. Trochę jak z gothica 2 Noc Kruka.
Wielkie dzięki za opinię. Mam nadzieje że dograsz i wystawisz jakaś ocenę xD

Fajnie by było jakbyście napisali które zadanie najlepiej skonstruowałem i dlaczego ono akurat wam się podoba. Tak żebym wiedział na przyszłość.
#9
Jeżeli by się dało to można zrobić tak, że kiedy jednostka otrzymuje obrażenie lub ledwo zipie to można dodać efekt krwawienia. Wypadało zmienić tą scenę jak na początku wchodzimy do miasta to tą scenę jak się tłuczą do wypadało by najlepiej dorobić krótką scenę dialogową "Dzięki, że nam pomogłeś" i można by się zapytać o drogę do obozu coś takiego i na koniec, jak odchodzą to lepiej, żeby szli tą samą drogą co ty do bazy wojskowej i po chwili znikli . To taka moja rada, jeśli chodzi o poprawki ;)

A propo wprowadziłeś wyśmienite zmiany. Dodałeś nowe qesty i potworzyłeś nowe tekstury. Oby tak dalej Shadow

WrathAmon: Vamper, połączyłem Twoje posty, pamiętaj o opcji edytowania :)
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
#10
(26.02.2015, 16:06)Vamper napisał(a): Jeżeli by się dało to można zrobić tak, że kiedy jednostka otrzymuje obrażenie lub ledwo zipie to można dodać efekt krwawienia. Wypadało zmienić tą scenę jak na początku wchodzimy do miasta to tą scenę jak się tłuczą do wypadało by najlepiej dorobić krótką scenę dialogową "Dzięki, że nam pomogłeś" i można by się zapytać o drogę do obozu coś takiego i na koniec, jak odchodzą to lepiej, żeby szli tą samą drogą co ty do bazy wojskowej i po chwili znikli . To taka moja rada, jeśli chodzi o poprawki ;)

A propo wprowadziłeś wyśmienite zmiany. Dodałeś nowe qesty i potworzyłeś nowe tekstury. Oby tak dalej Shadow

WrathAmon: Vamper, połączyłem Twoje posty, pamiętaj o opcji edytowania :)

System walki jest raczej szybki, znaczy jednostki dość szybko umierają, nie trwa to na tyle długo by wprowadzić jakiś system krwawienia.

Zastanowię się nad jakaś sceną. Ale odprowadzenie do obozu odpada. Bo po drodze jest atak ghuli, a potem rozmowa z strażnikiem (Krasnolud). Mogę dać jakiś dialog i możliwość zapytania o drogę do obozu.

Cieszę się, że zmiany Ci się spodobały.
 
#11
(27.02.2015, 13:55)Shadow napisał(a):  
Shadow nie chodzi mi o to by nas odprowadzali tylko poszli mały kawałek drogą  do bazy i po 2, 3 sek. zniknęli a nie tak, że wchodzą do opuszczonego domu bo to trochę dziwne jest

EDIT: I jeszcze jedno w najnowszej wersji demo widziałem postacie z pustym modelem np: takim pustym modelem był jeden  z tych dezerterów oraz nie było po wykonaniu qestu strażnika Reya i jego skrzyni do, której otrzymujemy klucz. Mam nadzieję, że w pełnej wersji nie będzie błędów bo szkoda psuć taką kampanię
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
#12
(27.02.2015, 23:00)Vamper napisał(a):
(27.02.2015, 13:55)Shadow napisał(a):  
Shadow nie chodzi mi o to by nas odprowadzali tylko poszli mały kawałek drogą  do bazy i po 2, 3 sek. zniknęli a nie tak, że wchodzą do opuszczonego domu bo to trochę dziwne jest

EDIT: I jeszcze jedno w najnowszej wersji demo widziałem postacie z pustym modelem np: takim pustym modelem był jeden  z tych dezerterów oraz nie było po wykonaniu qestu strażnika Reya i jego skrzyni do, której otrzymujemy klucz. Mam nadzieję, że w pełnej wersji nie będzie błędów bo szkoda psuć taką kampanię

Nie rozumiem. Zniknięcie nie będzie dziwniejsze od tego, że chowają się w domu?

Chodzi ci o brak portretu. Postaram się cos z tym zrobić albo do kogoś zagadać kto by mi to ogarnął. 
Co do Reya. Teraz miało być tak, że nie dostajemy klucza- chyba w dialogu tego nie zmieniłem - a skrzynia jest w budynku za Dretherem. Zmieniłem to ze względu na system otwierania skrzynek.

Postaram się to naprawić.
#13
Mi się w skrzyni nic nic zrespiło po queście. A i tak jak pisał Vamper kilka modeli mi się nie wyświetliło.

Amator kobiet, whiskey, fajek i Warcrafta.

Dawca szpiku dla Kel'Thuzada i honorowy członek Kultu Potępionych.
#14
[Zawiera spoilery]
Ja pierdzielę, jaka zupełnie mapa dla casuali, dlaczego nie ma żadnych ludzi którzy robią normalne mapy.
Dzisiaj zagrałem ponownie, tym razem jednak udało mi się przemóc po tak koszmarnych dialogach z misji pierwszej, aby zacząć misję drugą.
To, co zobaczyłem... nadal moje oczy nie mogą uwierzyć, kiedy już przestaną krwawić. Pomijając to, że ani razu mi się nie udało zginąć, mimo pieprzonych chęci oraz wszelich starań ku temu, pomijając nawet to, że król koboldów, ta potężna kreatura z ponad ośmiuset punktami życia i około 80 obrażeniami chaosu, zabrał mi najwyżej sto punktów życia, to granie jest tak bardzo mordęgą, jaka nie spotyka zapewne nawet zombie po śmierci. Już samo poruszanie się postaci uwzględniając mapę i obrót kamery było tak straszne, że wielokrotnie zamiast tam gdzie chciałem, szedłem w przeciwną stronę, na bok, obok, albo za! Okropnie długi jest czas wchodzenia do domku, wychodzenia z niego, tak samo jak czekanie na otwarcie oraz zamknięcie ekwipunku. Panie Shadow, ja tutaj przyszedłem grać, a nie czekać. Biorąc pod uwagę argument, iż ruch postaci przyporządkowany pod klawisze WASD jest niemożliwy, jakim problemem jest ruch za pomocą strzałki w górę i w dół? One używane są jedynie podczas dialogów, a obrót postaci (kamery) mamy już załatwiony strzałkami lewo - prawo. Wystarczy pod obrót kamery podłączyć obrót postaci, potem ruch w kierunku w jakim się patrzy, do przodu lub do tyłu.
Nie mogę także patrzeć bezczynnie wręcz na to, iż moja postać prawie padła ze zmęczenia od wielokrotnego chodzenia tam i nazad, żeby pojawił się napis świadczący o tym, że jest już wystarczająco blisko drzwi (mimo że musiałem zrobić parę okrążeń do drzwi oraz od nich, aby napis nie tylko mignął, a się pojawił). Czemu w trakcie

W rozmowie z Kapitanem Stachem zawsze po zapytaniu go o coś, po jego odpowiedzi kończy się dialog... i trzeba znów zagadać, żeby zapytać go o inną rzecz. To męczące, trzy razy zagadywać.
No i jeszcze ta brama górna-lewo nie zmienia się na przezroczystą, w momencie kiedy do niej wchodzimy. Skoro juz przy tym jesteśmy, jak zamieniasz model bramy w momencie wejścia postaci do niej? Akcja w wyzwalaczu jakaś do tego istnieje?
A ruch za pomocą strzałek aż się prosi, żeby go dodać.
Dlaczego ten prorok ognia prosi nas o przyniesienie kuli ognia od króla koboldów, zamiast sam do niego iść? Może byłoby to zrozumiałe, gdyby był słabszy od nas, ale on jest od nas silniejszy jeszcze przed przemianą w demona.
Nie sprawia dobrego wrażenia także to, że kiedy zdobędziemy nowy poziom mana się zeruje, co szkodzi w czasie walki, kiedy chcemy użyć zdolności a tutaj nowy poziom i już nie możemy. Może jakoś to można rozwiązać.

W sumie te dialogi nie są tak koszmarne jak w innych mapach.
Nie wiem czemu, ale misja druga jest o wiele lepsza od pierwszej, choć jeszcze całej nie przeszedłem. Inni może nie podzielają tej opinii, ale chyba wiem czemu. W drugiej misji jest mniej dialogów. Lub tyle samo, ale jest więcej walki. Poruszanie po dialogach jest nędzne - aż się prosi żeby enterem akceptować wybór, mimo że tak się nie da.
Lepiej by też wyglądało, jeśli zamiast tego czarnego tła w dialogach oraz przezroczystego w dzienniku misji, było normalne. Wiem, że miało pewnie wyjść oryginalnie, ale dialogi przez to nie są estetyczne, a w dzienniku misji trudno się doczytać przez przezroczyste tło, jeśli gra nam wyświetli jakieś informacje w tym czasie (informacje o manie i tym podobne się zdarzały).
Wspominałem już o tym, że bardzo wkurza kamera? Widać tylko na pięć metrów przed lub za postacią, przez co czasem specjalnie kamerę ustawiałem strzałkami na skos, żeby więcej zobaczyć. Może lepiej zwiększyć widoczność przed postacią, a zmniejszyć za nią (równie dobrze można połączyć to z ruchem strzałkami).
#15
(28.01.2016, 15:12)Saran napisał(a): [Zawiera spoilery]
Ja pierdzielę, jaka zupełnie mapa dla casuali, dlaczego nie ma żadnych ludzi którzy robią normalne mapy.
Dzisiaj zagrałem ponownie, tym razem jednak udało mi się przemóc po tak koszmarnych dialogach z misji pierwszej, aby zacząć misję drugą.
To, co zobaczyłem... nadal moje oczy nie mogą uwierzyć, kiedy już przestaną krwawić. Pomijając to, że ani razu mi się nie udało zginąć, mimo pieprzonych chęci oraz wszelich starań ku temu, pomijając nawet to, że król koboldów, ta potężna kreatura z ponad ośmiuset punktami życia i około 80 obrażeniami chaosu, zabrał mi najwyżej sto punktów życia, to granie jest tak bardzo mordęgą, jaka nie spotyka zapewne nawet zombie po śmierci. Już samo poruszanie się postaci uwzględniając mapę i obrót kamery było tak straszne, że wielokrotnie zamiast tam gdzie chciałem, szedłem w przeciwną stronę, na bok, obok, albo za! Okropnie długi jest czas wchodzenia do domku, wychodzenia z niego, tak samo jak czekanie na otwarcie oraz zamknięcie ekwipunku. Panie Shadow, ja tutaj przyszedłem grać, a nie czekać. Biorąc pod uwagę argument, iż ruch postaci przyporządkowany pod klawisze WASD jest niemożliwy, jakim problemem jest ruch za pomocą strzałki w górę i w dół? One używane są jedynie podczas dialogów, a obrót postaci (kamery) mamy już załatwiony strzałkami lewo - prawo. Wystarczy pod obrót kamery podłączyć obrót postaci, potem ruch w kierunku w jakim się patrzy, do przodu lub do tyłu.
Nie mogę także patrzeć bezczynnie wręcz na to, iż moja postać prawie padła ze zmęczenia od wielokrotnego chodzenia tam i nazad, żeby pojawił się napis świadczący o tym, że jest już wystarczająco blisko drzwi (mimo że musiałem zrobić parę okrążeń do drzwi oraz od nich, aby napis nie tylko mignął, a się pojawił). Czemu w trakcie

W rozmowie z Kapitanem Stachem zawsze po zapytaniu go o coś, po jego odpowiedzi  kończy się dialog... i trzeba znów zagadać, żeby zapytać go o inną rzecz. To męczące, trzy razy zagadywać.
No i jeszcze ta brama górna-lewo nie zmienia się na przezroczystą, w momencie kiedy do niej wchodzimy. Skoro juz przy tym jesteśmy, jak zamieniasz model bramy w momencie wejścia postaci do niej? Akcja w wyzwalaczu jakaś do tego istnieje?
A ruch za pomocą strzałek aż się prosi, żeby go dodać.
Dlaczego ten prorok ognia prosi nas o przyniesienie kuli ognia od króla koboldów, zamiast sam do niego iść? Może byłoby to zrozumiałe, gdyby był słabszy od nas, ale on jest od nas silniejszy jeszcze przed przemianą w demona.
Nie sprawia dobrego wrażenia także to, że kiedy zdobędziemy nowy poziom mana się zeruje, co szkodzi w czasie walki, kiedy chcemy użyć zdolności a tutaj nowy poziom i już nie możemy. Może jakoś to można rozwiązać.

W sumie te dialogi nie są tak koszmarne jak w innych mapach.
Nie wiem czemu, ale misja druga jest o wiele lepsza od pierwszej, choć jeszcze całej nie przeszedłem. Inni może nie podzielają tej opinii, ale chyba wiem czemu. W drugiej misji jest mniej dialogów. Lub tyle samo, ale jest więcej walki. Poruszanie po dialogach jest nędzne - aż się prosi żeby enterem akceptować wybór, mimo że tak się nie da.
Lepiej by też wyglądało, jeśli zamiast tego czarnego tła w dialogach oraz przezroczystego w dzienniku misji, było normalne. Wiem, że miało pewnie wyjść oryginalnie, ale dialogi przez to nie są estetyczne, a w dzienniku misji trudno się doczytać przez przezroczyste tło, jeśli gra nam wyświetli jakieś informacje w tym czasie (informacje o manie i tym podobne się zdarzały).
Wspominałem już o tym, że bardzo wkurza kamera? Widać tylko na pięć metrów przed lub za postacią, przez co czasem specjalnie kamerę ustawiałem strzałkami na skos, żeby więcej zobaczyć. Może lepiej zwiększyć widoczność przed postacią, a zmniejszyć za nią (równie dobrze można połączyć to z ruchem strzałkami).

Zgadzam się z przedmówcą, nie grałem zbytnio w mapy fabularne (kampanie jedynie dla filmików przechodziłem jako że wowe lore mi się nie podoba) więc nie mam porównania ale dla mnie dialogi i fabuła szału nie robią. Wyjątek stanowi poziom trudności który imo dobrze że jest łatwy bo mnie nie ciekawi system walki (można by dodać różne poziomy trudnosci)

Wiem Szadole że włożyłeś dużo pracy w tą mapę, ale skrytykować zawsze jest fajnie (w szczególności jeżeli jest to konstruktywna krytyka) 


pd dlatego wróciłem żeby krytykować - ale tylko na chwile
[Obrazek: smiley.gif][Obrazek: sad.gif]
a
[Obrazek: 7XHzOkps.jpg]
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości