• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Dialog
#1
Stworzyłem dialog problem w tym, że nie pojawia mi się tekst i dialog jest jak monolog
Z góry dziękuje za rozwiązanie problemu
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Załącz do tematu ten dialog, to zobaczę o co dokładnie chodzi..
Jaki wyskakuje dokładnie komunikat błędu?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Masz tu skrypt dialogu:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Hunter_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = VLK_4305_Hunter;
nr          = 999;
condition   = DIA_Hunter_EXIT_Condition;
information = DIA_Hunter_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Hunter_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Hunter_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
//   PICK POCKET
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Hunter_PICKPOCKET (C_INFO)
{
npc = VLK_4305_Hunter;
nr = 900;
condition = DIA_Hunter_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Hunter_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = "(Kradzież tego klucza będzie łatwa)";
};                      

FUNC INT DIA_Hunter_PICKPOCKET_Condition()
{
if (Npc_GetTalentSkill (other,NPC_TALENT_PICKPOCKET) == 1)
&& (self.aivar[AIV_PlayerHasPickedMyPocket] == FALSE)
&& (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= (40 - Theftdiff))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Hunter_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Hunter_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Hunter_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Hunter_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Hunter_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Hunter_PICKPOCKET_DoIt);
};

func void DIA_Hunter_PICKPOCKET_DoIt()
{
if (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 40)
{
CreateInvItems (self,ItKe_Hunter_Chest,1);
B_GiveInvItems (self, other, ItKe_Hunter_Chest, 1);
self.aivar[AIV_PlayerHasPickedMyPocket] = TRUE;
B_GiveThiefXP ();
Info_ClearChoices (DIA_Hunter_PICKPOCKET);
};
};

func void DIA_Hunter_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Hunter_PICKPOCKET);
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Hello
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Hunter_HELLO(C_INFO)
{
npc = VLK_4305_Hunter;
nr = 5;
condition = DIA_Hunter_HELLO_Condition;
information = DIA_Hunter_HELLO_Info;
permanent =  FALSE;
description  =  "Jak to jest być szefem myśliwych?";
};

func int DIA_Hunter_HELLO_Condition ()
{
return TRUE;
};

func void DIA_Hunter_HELLO_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Hunter_HELLO_15_10"); //Jak to jest być szefem myśliwych?
AI_Output (self, other, "DIA_Hunter_HELLO_11_23"); //Nie przypominaj mi o tym!

Log_CreateTopic (Topic_MeatHunter,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_MeatHunter,"Myśliwy z dzielnicy portowej sprzedaje mięso głównie ze ścierwojada.");

};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info targ
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
var int Hunter_einmal;

instance DIA_Hunter_HANDEL(C_INFO)
{
npc = VLK_4305_Hunter;
nr = 5;
condition = DIA_Hunter_HANDEL_Condition;
information = DIA_Hunter_HANDEL_Info;
permanent = TRUE;
trade = TRUE;
description = "Pokaż mi swoje towary.";
};

func int DIA_Hunter_HANDEL_Condition ()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Hunter_HELLO))
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_Hunter_HANDEL_Info ()
{
B_GiveTradeInv (self);
AI_Output (other, self, "DIA_Hunter_HANDEL_15_00"); //Pokaż mi swoje towary.
AI_Output (self, other, "DIA_Hunter_HANDEL_11_01"); //Mam przy sobie spore zapasy mięsa.

};
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
(11.02.2015, 21:14)Vamper Wrote: AI_Output (other, self, "DIA_Hunter_HELLO_15_10"); //Jak to jest być szefem myśliwych?
AI_Output (self, other, "DIA_Hunter_HELLO_11_23"); //Nie przypominaj mi o tym!

To chyba jest bład.. Powinno być po kolei 15_00 , 11_01
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Zrobiłem jak mówiłeś ale rozmowa dalej się pomija, jak tylko wybieram "jak to jest być szefem myśliwych" to mi dialog automatycznie się pomija.
Poprawiony skrypt tak jak mówiłeś:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Hunter_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = VLK_4305_Hunter;
nr          = 999;
condition   = DIA_Hunter_EXIT_Condition;
information = DIA_Hunter_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Hunter_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Hunter_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
//   PICK POCKET
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Hunter_PICKPOCKET (C_INFO)
{
npc = VLK_4305_Hunter;
nr = 900;
condition = DIA_Hunter_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Hunter_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = "(Kradzież tego klucza będzie łatwa)";
};                      

FUNC INT DIA_Hunter_PICKPOCKET_Condition()
{
if (Npc_GetTalentSkill (other,NPC_TALENT_PICKPOCKET) == 1)
&& (self.aivar[AIV_PlayerHasPickedMyPocket] == FALSE)
&& (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= (40 - Theftdiff))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Hunter_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Hunter_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Hunter_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Hunter_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Hunter_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Hunter_PICKPOCKET_DoIt);
};

func void DIA_Hunter_PICKPOCKET_DoIt()
{
if (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 40)
{
CreateInvItems (self,ItKe_Hunter_Chest,1);
B_GiveInvItems (self, other, ItKe_Hunter_Chest, 1);
self.aivar[AIV_PlayerHasPickedMyPocket] = TRUE;
B_GiveThiefXP ();
Info_ClearChoices (DIA_Hunter_PICKPOCKET);
};
};

func void DIA_Hunter_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Hunter_PICKPOCKET);
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Hello
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Hunter_HELLO(C_INFO)
{
npc = VLK_4305_Hunter;
nr = 5;
condition = DIA_Hunter_HELLO_Condition;
information = DIA_Hunter_HELLO_Info;
permanent =  FALSE;
description  =  "Jak to jest być szefem myśliwych?";
};

func int DIA_Hunter_HELLO_Condition ()
{
return TRUE;
};

func void DIA_Hunter_HELLO_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Hunter_HELLO_15_00"); //Jak to jest być szefem myśliwych?
AI_Output (self, other, "DIA_Hunter_HELLO_11_01"); //Nie przypominaj mi o tym!

Log_CreateTopic (Topic_MeatHunter,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_MeatHunter,"Myśliwy z dzielnicy portowej sprzedaje mięso głównie ze ścierwojada.");

};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info targ
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
var int Hunter_einmal;

instance DIA_Hunter_HANDEL(C_INFO)
{
npc = VLK_4305_Hunter;
nr = 5;
condition = DIA_Hunter_HANDEL_Condition;
information = DIA_Hunter_HANDEL_Info;
permanent = TRUE;
trade = TRUE;
description = "Pokaż mi swoje towary.";
};

func int DIA_Hunter_HANDEL_Condition ()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Hunter_HELLO))
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_Hunter_HANDEL_Info ()
{
B_GiveTradeInv (self);
AI_Output (other, self, "DIA_Hunter_HANDEL_15_10"); //Pokaż mi swoje towary.
AI_Output (self, other, "DIA_Hunter_HANDEL_11_23"); //Mam przy sobie spore zapasy mięsa.

};
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Tak w ogóle jest jeszcze jakiś plik odpowiadający za dialog w G2 ?
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Dobra problem rozwiazany. Wystarczylo, zeby spacer skonczyl naprawe skryptow Gothic.src potem usuniecie plikow Ou. Potem przez spacera zaladowanie dislogow. Pozniej tworzenie paczki moda i dialog pojawia sie w grze Oczko
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.