Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prowincja Berengar [Zapowiedź]
#1
PROWINCJA BERENGAR [WERSJA DEMO] 


[Obrazek: Prowincjja.PNG]



Witam was, w BERENGARZE, jednej z trzech prowincji Ellendoru, królestwa ludzi. 
Świat przedstawiony poniżej jest fantastyczną formą ekspresji i oddania mojego stylu, w jak najlepszej formie. 
Projekt od pomysłu, do realizacji zajął mi 7 dni, jednak sam pomysł rozwijał się w mojej głowie już od kilku miesięcy.
Dziękuje w pierwszej kolejności ForHonorowi, z którym spisywałem historie, dwójki bohaterów, z tego uniwersum - Półelfa Bretann;a,
i szermierza, Taresa Landbroth'a.

Historie opisywane na mapie są luźną, nieco uproszczoną interpretacją książkowej wersji świata.
Pamiętajmy że historia tworzy się za każdym razem, gdy gracz odpali mapę, więc nie sposób na pokrycie. Jednak historie się przenikają, w wielu aspektach.
[Obrazek: baner.png]

CZYM DOKŁADNIE JEST PROWINCJA BERENGAR?


To pytanie nie jest tak do końca oczywiste. Prowincja jest miejscem, w którym rozgrywa się życie średniowiecznych miast. Gracz
zostaje zesłany do jednej z szesnastu dzielnic tytułowego Berengaru i w niej zaczyna pisać swoją własną historię, poprzez podejmowane
decyzje. Każdy wybór, począwszy od wyboru rasy, klasy, ludzi których spotykamy i kast, do których zaczynamy należeć wpływa na to,
jak nasza historia się potoczy. Projekt nie ma jednej, liniowej fabuły i jednego, określonego zakończenia.
To jest ciągłe życie. Nic nie kończy się ani, happy-endem, ani zawaleniem świata.

Rozpoczynamy przygodę z własnych pobudek, więc sami ustalamy, gdzie mieści się nasz próg satysfakcji. Może chcemy zbudować potęznego bohatera,
może zależy nam na sławie - zależnie od naszych ambicji, tak zbudujemy naszą postać.


[Obrazek: scrn.PNG]




[Obrazek: Wiezienie.PNG]





JAK WYGLĄDA ROZGRYWKA W PROJEKCIE?


Świat, toczący się w murach prowincji jest nastawiony na rozgrywkę multiplayer. Dlaczego? Ponieważ jest to metropolia bohaterów, w której non-stop coś się
dzieje. Zaczynając swoją przygodę możemy wybrać, czy chcemy ją przeżyć sami, czy z innymi. Gra niczego nie narzuca, a otwiera przed graczem nowe horyzonty.
W prawdziwym życiu interakcja z innymi ludźmi dzieje się cały czas, więc dlaczego mielibyśmy trafiać do wielkiego skupiska miast, w którym nie byłoby żywej dusz? 
Oczywiście nie tracimy naszego bohatera, po zakończeniu rozgrywki w danym dniu. Możemy go spokojnie zapisać i wrócić do gry, na dowolnej
mapie w dowolnym czasie. Nasza przygoda toczy się swoim tempem, niezależnie od wyboru innych graczy.




TWORZENIE POSTACI I KREOWANIE HISTORII


Nasz bohater, charakter którego sobie dobieramy, może być wykonany na przeróżny sposób. Do wyboru mamy pięć ras:
- Człowiek  - Elf   - Sylwan   -  Niziołek   - Krasnolud 
i całą masę klas, z których możemy korzystać.
Na początkowym etapie rozgrywki będzie miało to kluczowe znaczenie i definiować będzie w pierwszej kolejności grupy, do których
naturalnie będziemy przynależeć. Inną drogę obiera niziołek łotrzyk, a inną wysoko tytuowany szlachcic. Droga oczywiście jest płynna i to my wyznaczamy
jej kierunek.
Kolejnym etapem są gildie, kasty, czyli ugrupowania zrzeszające jakieś konkretne typy osób, spełniające określone kryteria. 
Mamy na przykład klub pięściarzy, do którego możemy się przyjąć, wygrywając wszystkie pięć kręgów nocnych walk.
Mamy klub kanciarzy, do którego mogą należeć w głównej mierze łorzycy.

Kiedy już należymy do jakiejś gildii, albo jesteśmy samotnym wilkiem, przyjdzie nam się zmierzyć z trudami dnia codziennego,
na naszej drodze przewiną się różne historie, afery i wydarzenia, które co jakiś czas wybuchają w każdym z miast.
Możemy na przykład zastać zlot łowców smoków, lub natknąć się na niedawno wywieszone ogłoszenie o buncie więźniów, na półwyspie Andrade.

Z każdym wydarzeniem, zabitym potworem i z każdą podjętą decyzją nasz bohater się rozwija, w mniejszym czy większym stopniu i to
właśnie jest główny sens rozgrywki. Przeżyć naszą własną historię, w prowincji Berengar.

[Obrazek: screen1.PNG]


[Obrazek: Screeen.PNG]



KASTY, GILDIE, UGRUPOWANIA


Jak wspominałem powyżej, prowincja Berengar, zwana także Doliną Bohaterów, z powodów ciągłych historii, jakie towarzyszą temu miejscu,
jest pełna gildii, kast i ugrupowań.
Oprócz nich, ważną rolę odgrywają miasta/dzielnice po których się poruszamy, każda ma własną kulturę, klimat, własne sklepy,
misje i poziom trudności.

Z najważniejszych typów możemy wyróżnić



Aqua Vittis miasto spotkań, najbardziej ruchliwe miasto, w którym życie tętni zarówno w dzień, jak i w nocy. 
Przystań, Ratusz - miasta wyższych rodów, żyją w nich szlachcice, przestępczość jest bardzo niska (przynajmniej ta jawna),
można tutaj spotkać rycerzy, templariuszy którzy umilają sobie czas w lokalnych knajpach.

Dzielnicę Portową  do której docierają towary z różnych stron świata, oraz z której to wypływają statki, transportujące ludzi, po miastach prowincji.
Dzielnica Kupiecka - mekka hazardu, trwonienia pieniędzy i sprzedawców przeróżnej maści. Można tutaj dostać wszystko, a towary ciągle zmieniają się na nowe.

Stare Miasto i okolice  zepsuta dzielnica, do których rzadko zaglądają strażnicy, a co dopiero tubylcy. Tutaj życie
żądzi się własnymi prawami. Istnieje tu wiele grup, różnego typu i jedyne respektowane prawa, to prawo siły i pieniądza. 



Życie w Prowincji toczy się nie tylko na ulicach, ale i w tawernach, kanałach, więzieniu, klubach i domach.
Przecierają się tutaj dwa światy - zewnętrzny i ten, o którym nich nie chce głośno mówić. Taki to, mroczny, choć nadal piękny na swój sposób kraj.

[Obrazek: baner.png]

Wersja demonstracyjna już możliwa do pobrania. 
 
 
Odpowiedz
#2
Cytat: 
:cyklop:                 :cyklop:             :cyklop::cyklop::cyklop:             :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop:       :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop:      :cyklop:             :cyklop: :cyklop:               :cyklop:            :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop:
:cyklop: :cyklop:     :cyklop: :cyklop:        :cyklop:                :cyklop:       :cyklop:                 :cyklop:               :cyklop:                                   :cyklop:    :cyklop:             :cyklop:           :cyklop:
:cyklop:      :cyklop:      :cyklop:        :cyklop:                :cyklop:       :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop:                   :cyklop:                  :cyklop:            :cyklop:        :cyklop:         :cyklop:           :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop:
:cyklop:                 :cyklop:        :cyklop:   :cyklop: :cyklop:  :cyklop:       :cyklop: :cyklop:                               :cyklop:                  :cyklop:            :cyklop:           :cyklop:      :cyklop:           :cyklop:
:cyklop:                 :cyklop:        :cyklop:                :cyklop:       :cyklop:      :cyklop:                          :cyklop:                  :cyklop:            :cyklop:             :cyklop:    :cyklop:           :cyklop:
:cyklop:                 :cyklop:        :cyklop:                :cyklop:       :cyklop:          :cyklop: :cyklop:                :cyklop:                  :cyklop:            :cyklop:                :cyklop: :cyklop:           :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop: 

:cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop:
                        :cyklop:
                   :cyklop:
             :cyklop:
       :cyklop:
:cyklop:
:cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop: :cyklop:     a gdzie misje i rasy i klasy?
Odpowiedz
#3
Nie będę ściemniać, brakło czasu, mimo że zapieprzałem po 5-6 h dziennie
ALE że obiecałem, że zrobie PRZED premierą, to zrobie. Mam teren,
to teraz przez tydzień będę skupiał się już wyłącznie na tym, wraz Dawidem.

https://i.imgur.com/jzhc1AZ.jpg

[Obrazek: jzhc1AZ.jpg]


Prosze, a oto dowód, że misje są już dawno rozpisane. 
Idę robić dalej, widzimy się w niedziele z misjami/rasami/klasami. Strzała
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości