• 4 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Requiem - Survive The Extinction
#31
A czy nie może to być kolor brązowy? (taka sepia) byłoby dużo łatwiej Duży uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#32
Nie da się zrobić tego, aby samo się zmieniało. To nie SC2. Modele od początku muszą być czarno-białe. Sepia też może być, ale musisz walić filtr sepii na każdą teksturę. Ewentualnie fade filter z dużą przezroczystością w kolorze sepii nakładany na czarno-białe lokacje, ale gdy ja np. korzystam cały czas z filtrów to nic z tego. Tylko 1 filtr może być aktywny cały czas.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#33
nie widać obnovleniy.proekt martwy?
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#34
Myślę, że można tak uznać.

Albo Kithraya się nie chwali postępami, albo zwyczajnie nie ma czasu na dalsze prowadzenie projektu.
Szkoda, płaczmy i wyczekujmy powrotu Oczko
ALWAYS ANGRY, ALL THE TIME!!
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#35
Orientuje się może ktoś gdzie on (kithraya) teraz jest i co robi?
Ponoć projekt miał być dokończony w starcrafcie, a więc wyszedł czy nie? Duży uśmiech


A tak w ogóle to bardzo mnie ten projekt zainspirował, myślę że 
od razu jak tylko wyjdzie reforged zabiorę się za jeden duży projekt, który cały czas odkładam, przez ten nieszczęsny czarny pasek UI
-----

moja topka projektów z gf: (na ten moment)


6. Ekspedycja klanu Stormpike (demo)
5. Wiedźmin MOBA
4. Requiem - Survive The Extinction (bo niekompletne)
3. Berło żywiołów (które nie wiem czemu rozeszło się bez echa, a jest niezłe)
2. Everden - Gildia Zabójców
1. Ostatni Bastion


niedługo wyjdzie spod broccoli studio kilka fajnych pozycji, więc w końcu będzie się czym pochwalić Duży uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#36
Z tego co ostatnim razem rozmawiałem z Suriem to skończył swoją przygodę z map makingiem, obowiązki real-life go bardziej potrzebują, tak więc nie prędko o ile w ogóle powróci.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#37
Jaką sprawe można mieć *w realu* żeby całkowicie porzucić moding?
Okej, pomijam dziewczyne, ziomków, problemy rodzinne, bo to ma akurat każdy i to żadna nowość.

więc zostaje praca.
No właśnie, zamiast normalnie sobie zarobić na dobrym projekcie, np na jakimś kickstarterze,
to gość próbował robić wszystko hobbystycznie. (i to jeszcze samemu) I tak się właśnie kończy brak planów. Mam nadzieję że się 
jeszcze kiedyś chłopak ogarnie.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#38
Chłopak się ogarnął...  tymi wszystkimi rzeczami, które pomijasz Uśmiech.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#39
[Image: ddddss.PNG] [Image: mRQCDKf.jpg]


wkrótce zobaczycie ciekawy projekt, opary między innymi na kamerze z Requiem

Nawet nie mówię o tym, jak bardzo ten system
przyda się w odbiorze moby. Po prostu dzięki Kithraya ;P
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.