• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


help / Jednostka Niemożliwa do wykrycia
#1
Witam, czy jest sposób,
aby zrobić jednostkę, która będzie niemożliwa do wykrycia przez jakiegoś gracza, nawet jeżeli ma prawdziwe widzenie?

Chcę, aby były na mapie takie jednostki, którą może zobaczyć tylko 1 konkretna osoba
posiadająca np jakąś umiejętność, lub item np "Oczy Wyroczni"

Jakieś pomysły?
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Mógłbyś zrobić dynamiczny obszar prawdziwego widzenia i innych tego typu zdolności, by zawsze ignorowały obszar, na którym znajduje się Twoja ukryta jednostka. Problem z tym rozwiązaniem jest taki, że jeśli jeden z przeciwników ma te przykładowe "Oczy wyroczni", to jednostka pokaże się również wszystkim sojusznikom tegoż przeciwnika.

Innego pomysłu na ten moment nie mam, ale na 100% da się to zrobić. Jak coś wymyślę, to dam znać
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Golden pisał na pw mi, że można również w Dopuszczalnych celach pogrzebać, w prawdziwym widzeniu np że widzi tylko taurena, drzewo itp
Choć i to nie daje 100% komfortu

takie coś bardzo przydałoby mi się do projektu na wzór wowa, w którym to, co widzi graczy wykonujący jedną misję
nie widzi już drugi gracz (w innym czasie fabularnym)
np jakbym zabił jakąś ważną postać, to inny gracz, który ma wykonać tą samą misję, dalej go widzi.

No, ale dzięki, potem przetestuję. Oczko
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Prosta sprawa, jutro ci podam gotowe rozwiązanie.
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
W takim razie czekam, i od razu dzięki za fatygę!
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Spoko
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.