• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


1/3 << ✬ Opus Goblinfactory ✬ >>
#1
Gwiazdka 
[Image: UqJNHB4.png]






W tym małym, drobnym temacie opiszę, jak widzę przyszłość 
Goblinfactory, za mojej kadencji.
Co się zmieni, co wprowadzę - w skrócie jak będzie wyglądała niedaleka przyszłość.

Cały temat jest moją wizualizacją.









✬ Początek przemian ✬ 



[Image: 9.png]

 1. Forum zostaje opłacone, pogrzeb oficjalnie odwołany.
2. Odpalam wraz z Dawidem discord o warcrafcie

3. Na forum pojawia się demo Próby Bogów - co przyciąga część starych
forumowiczów. Projekt cieszy się sporym zainteresowaniem
4. Na Battlenecie gracze zaczynają sprawdzać inny projekt

Początek leniwy - jeszcze nic nie jest przesądzone.










 Pierwszy miesiąc, od odpalenia Goblinfactory 2.0 ✬



[Image: 32.png]

1.  Discord rozrasta się do 300 członków i zaczynamy promocje Goblinfactory
2. Gracze z discorda testują nowe projekty, spod szyldu #Broccoli_Studio
zrzeszają się i tworzą grupy. Rozrasta się także kącik twórców.

3. Pokazuję na forum planowany wygląd zremasterowanej strony
Kompletuje nowe ikony na forum, oraz rozpoczynam głosowanie, odn 
nowego wyglądu. - Niech lud zadecyduje Uśmiech

5Robimy porządek z działami, od strony moderacyjnej

[Image: 12.png]

4. Startuje Próba Bogów - w pełnej wersji. Co będzie motorem 
napędowym całego forum.








✬ Drugi miesiąc, od odpalenia Goblinfactory 2.0 ✬



[Image: 7.png]


1.  Zupełnie odświeżony dział poradników - prowadzimy
 nowych twórców za rękę aby sami w przyszłości tworzyli modyfikacje.


2. Nowy układ zakładek, na forum + dodatkowy soutbox, dla graczy
Na jednym SB - luźne rozmowy forumowiczów, na drugim 
 - kompletujemy drużyny do wspólnej gry


[Image: 11.png]

Forum jest połączone z discordem,  facebookiem, instagramem i twitterem
Forum jest przystępne i gotowe dla nowych użytkowników.
Ale to dopiero początek zmian.







 Trzeci miesiąc, od odpalenia Goblinfactory 2.0 ✬



[Image: 10.png]


1. Na forum pojawia się rozbudowany dział z modelami (również naszymi)
Pojawiają się także pierwsi, nowi twórcy, od modeli i projektów.

2. Powstają zupełnie nowe rangi, odznaki i uprzywilejowania.
Odbudowie ulegnie również mini-sklepik forumowy.


[Image: 55.png]
 

3. Stara kadra wypada z obiegu - forum poszukuje nowe osoby
do rządzenia. Na początku, na rolę moderatora i pomocnika.
W miarę usług takie osoby, mogą ubiegać się o stanowisko admina.


4. Na forum pojawia się tablica ogłoszeń, z najnowszymi zmianami
i ważnymi  wydarzeniami. Będzie również sub-forum do aktualnie
grywalnych projektów.









 Czwarty miesiąc, od odpalenia Goblinfactory 2.0 ✬



[Image: 73.png]

1. Pierwszy, długo oczekiwany turniej!  Nasi forumowicze wezmą udział w 
wojnie, na specjalnie przygotowanych mapach - o zwycięstwo i nagrodę.

Oprócz tego będzie również konkurs, na stworzenie czegoś w edytorze.



[Image: 8.png]

2. Forum ma pierwszą, prawdziwą płatną kadrę administracyjną,
która dba o tą domenę. Powierzę im piecze nad tym miejscem.

3. Na forum pojawi się (do tego czasu) 6 projektów spod szyldu
#Broccoli Studio i będzie tworzony jeden, nowy większy projekt.



[Image: 21.png]

3. Pojawią się pierwsze osoby, nie związane z warcraftem - a z innymi
silnikami, którzy poszerzą tematykę naszego forum.
Nie muszę mówić, że działy Unity i UE4 będą do tego czasu kompletne?








 Pół roku, od odpalenia Goblinfactory 2.0 ✬




[Image: 6.png]

1. Na forum pojawią się profesjonalni twórcy, modelerzy i artyści.
Oprócz samych map, pojawią się działy do różnej maści prac forumowiczów.

Stworzymy tutaj drugie, gamingowe Art Station.



[Image: 44.png]


2. Powoli na forum będą napływać osoby z innych krajów.
Forum będzie na to oczywiście przygotowane - dostosujemy działy
zarówno dla polaków - jak i zagranicznych osób.



[Image: latest?cb=20181102202633]

3. Zainteresowanie Reforged spotęguje rozwój forum.
Nikt na ten czas nie będzie przygotowany, na premierę lepiej niż my,
więc zainteresowane osoby, będą zaglądać w 1 kolejności do nas.

Ruszy również scena moderska, na forum - ze względu na nowe możliwości.








 Dwa lata, od odpalenia Goblinfactory 2.0 ✬


Forum staje się mocnym zawodnikiem, nie tylko na rynku polskich,
ale i również zagranicznych stron. Ze względu na swój rozwój, jest 
równie znane co Hiveworkshop i poszerza asortyment o nowe tytuły gier.

Sama strona jest wyceniana na kilkadziesiąt tysięcy dolarów i generuje ogromne dochody.



[Image: 65.png]

1. Broccoli Studio odpala Kickstarter, do swojej pierwszej produkcji.
Kilka miesięcy później z forum wychodzi na świat pierwsza,
pełnoprawna gra.


[Image: UqJNHB4.png]




I tutaj się zatrzymamy. Resztę - napisze życie. Oczko
[Image: UqJNHB4.png]


Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Ty myślisz, że naprawde pojawią się
osoby, które będą chciały robić mapy
I to na w3? przecież wiesz , że przez
tyle lat powstało tylko kilka polskich
projektów i większości to są podróbki
na, których nic nowego nie wnieśli.
To samo tyczy się działów o 
silnikach typu unity i UE4 i ciekawe
kto Ci je uzupełni Język

Co do Kickstartera to możesz sobie
pomarzyć musiałbyś być obywatelem
USA albo 12 krajów w którym jest
dostępne założenie zbiórki, w Polsce
można poprzez agencję, ale musiałbyś
pokazać im prototyp i to nie na w3 i sami
by ocenili.
1,618034
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
@Kaszmir, po pierwsze dziękuję za opinię! Uśmiech
Już spieszę z odpowiedzią!

(27.05.2019, 17:38)KaszankaSzatanka Wrote: Ty myślisz, że naprawde pojawią się
osoby, które będą chciały robić mapy
I to na w3? przecież wiesz , że przez
tyle lat powstało tylko kilka polskich
projektów i większości to są podróbki
na, których nic nowego nie wnieśli.

Argumentum ad baculum
Fakt, że żaden polak nie stworzył jeszcze żadnego dobrego projektu - nie oznacza
że my takowych nie zrobimy. Jestem dobrej myśli, a lista cały czas się powiększa.

Przykład: Próba Bogów, projekt wyłamuje się z kanonu ogólnie dostępnych projektów i wnosi
na scenę zupełnie nową świeżość.
  • Planujemy również stworzyć grę o smokach - coś, czego próżno szukać nawet wśród normalnych gier.
  • To samo tyczy się remasteru Diablo II
  • Kaz'Naki, z własnym światem i opowieścią. 
  • Obóz Bandytów - otwarty świat, 2 krotnie większy, niż w Rexxarze
A lista jest dużo większa. Wierzę w nasze możliwości i w nasz sukces.
Nie zrażają mnie błędy innych - a jedynie pokazują mi drogę.




(27.05.2019, 17:38)KaszankaSzatanka Wrote: To samo tyczy się działów o 
silnikach typu unity i UE4 i ciekawe
kto Ci je uzupełni Język


Działy uzupełnię ja, podczas nauki i poznawania silników. Nie mówię - że uda się to od razu,
ale w przeciągu kilku miesięcy intensywnej pracy? - kto wie
Myślę, że mogę zmobilizować jeszcze Axatora do pomocy, jeśli będzie trzeba.




(27.05.2019, 17:38)KaszankaSzatanka Wrote: Co do Kickstartera to możesz sobie
pomarzyć musiałbyś być obywatelem
USA albo 12 krajów w którym jest
dostępne założenie zbiórki, w Polsce
można poprzez agencję, ale musiałbyś
pokazać im prototyp i to nie na w3 i sami
by ocenili.


Sprawę Kickstartera dobrze sobie przemyślałem - gdyby to nie był pewniak,
nie wpisałbym go na listę.

Tak jak napisałeś - najlepszym wyjściem będzie założenie Kickstarera przez osobę trzecią,
choćby taką agencje. 
Prototyp oczywiście będzie zrobiony na innym silniku - choć rozpoznawalność projekt zawdzięczać
będzie w pierwszej kolejności modowi, w grze warcraft III.

Kickstarter to możliwość zarobienia wielkich pieniędzy, jeżeli jest się rozpoznawalnym
więc zawsze będę miał go z tyłu głowy.





W razie pytań, proszę pisać! Uśmiech
Jest to oczywiście ogólna rozpiska (wersje dokładną i szczegółową zostawiam dla siebie) i 
nowej kadry administracyjnej. 
Zmiany zacznę wprowadzać za + -  połowę miesiąca. Pozdrawiam!
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
To się zaczyna, robić z dnia na dzień co raz lepsze.
[Image: KuqRGgfA.jpg]
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Wiem, że z trollami nie powinno wchodzić się w polemikę,
ale powiem tylko, że jestem świadomy, co i kiedy źle rozegrałem.
Byłem za bardzo wygadany, a za mało mogłem zrobić. Więc okej - przyjmuje to.

Czas zweryfikuje plany, tyle w temacie.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
"1. Broccoli Studio odpala Kickstarter, do swojej pierwszej produkcji.
Kilka miesięcy później z forum wychodzi na świat pierwsza,
pełnoprawna gra."


Martinez nie masz zdolności ani doświadczenia żeby robić grę. Jedyna osoba tutaj doświadczona to chyba Axator, to się go spytaj jak wygląda taki proces.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Pewnie, zapytam.
Będę dążył w tym kierunku i powoli nabywał kompetencje. Trzeba też zaznaczyć,
że nad grą będzie pracował zespół - a nie jednak osoba.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Ale ty masz bujną wyobraźnię Martinez XD Ty naprawdę w to wierzysz?
01110001011110001110011
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
Oczywiście. wszystko jest już dogadane.

Pora w końcu pokazać się z dobrej strony.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Jak chcesz treściwie to będziesz miał treściwie czego to Wielkiemu Inkwizytorowi brakuje na forum owym.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#11
Marzenia się nie spełniają.
1,618034
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Myślę, że czerwiec będzie takim okresem przygotowawczym.
Forum opłacone , więc formalności mamy z głowy.

Dokończę swój kurs, ogarnę swoje sprawy i pod koniec miesiąca
odpalamy demo Próby, Discord - a od lipca zaczynamy zabawę.

Jarvin - liczę na Ciebie! Oczko Wyśmienicie będzie, jeśli uporasz się z tym błędem, w najbliższym czasie.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.