• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Próba Bogów [Koncept Projektu]
#16
To moja ostatnia wiadomość, do czasu wypuszczenia dema Próby Bogów.
Pora wydorośleć, i brać odpowiedzialność za swoje obietnice, dlatego do tego
czasu nie będę się więcej tutaj udzielał. Nie będę miał zresztą na to czasu.


Krótko - 10 czerwca rozpoczynam promocję Próby


Pojawią się wówczas 3 tematy, dzień po dniu
w których opisze 

  •      Mechaniki i styl gry
  •      Lokacje
  •      No i samych bogów

Świat stworzony będzie w taki sposób, że nasze akcje, nasza ingerencja z otoczeniem będzie 
napędzać dalszy ciąg wydarzeń - nie będzie żadnego utartego schematu, jakim musimy podążać.


Jest to cholernie trudne do ogarnięcia, ale da się zrobić.
Muszę opracować całą ekonomię ludzi, miast, królestw i boskich praw od podstaw.
Cały 
  •      ciąg przyczynowo-skutkowy.
  •      plagi
  •      boskie dary
  •      rozwój wiosek, ludności


Projekt ma ambicje w przyszłości zostać pełnoprawną grą i będę do tego dążył - oczywiście
w przyszłości.

---------------------------------------------------------------------

12 czerwca na forum pojawi się grywalna wersja Próby Bogów, w trybie singleplayer

w tym samym czasie:
  •      kończę swój detox
  •      aktywuje swojego discorda
  •      otwieram stronę Try of the Gods.com/pl
  •      Zaczynam korespondencje, wraz z Dawidem, z innymi osobami
    interesującymi się warcraftem.



---------------------------------------------------------------------

Przez kolejny miesiąc kończę projekt
i wydaję go 12 lipca, kolejno : 

  •      publikuje całość na hiveworkshopie
    i innych, wartych uwagi portalach

  •      publikuje całość, wraz z mapą na Goblinfactory


---------------------------------------------------------------------


Promocja projektu będzie trwała do końca roku i zakończy się otwarciem
kickstartera.


W międzyczasie pojawić mogą się również mniejsze projekty,
takie jak:
  •      remaster "Are You Lucker?"
  •      zupełnie nowy zbiór modeli do DII (mojego autorstwa)
  •      czy Milicjanci




To tyle, co chciałem powiedzieć. Znikam, by skupić się na przyszłości. 
Wszystkiego miłego, spokoju i spełnienia planów wam życzę! Oczko
nowy dzień - nowa szansa, nowy rok nie istnieje

[Image: zEfNWvs.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.