• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Cienie jak w rexxarze?
#1
Witam, dopiero od niedawna zacząłem zwracać jakąkolwiek uwagę na cienie w warcrafcie.

Samemu również udało mi się je parę razy zrobić (bardziej w formie bugu, po dawno usuniętym elemencie)

Widzę jednak, że w Rexxarze robią one całą robotę,
a bez nich świat wydawałby się... płaski i bez wyrazu. Szczególnie na górzystych terenach.


[Image: 1.PNG]

[Image: 2.PNG]


Pytanie więc JAK coś takiego wykonać?

- Nie jest to ani model, dodatek, ani region
- Jest widoczne tak samo w grze jak i edytorze
- Nie zniknie, jeśli usuniemy wszystko z mapy

[Image: 4.PNG] [Image: 3.PNG]


Będę naprawdę wdzięczny za każdą sugestię!

[załączniku] wysyłam mapę rexxara, jeśli ktoś chce to zobaczyć.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Wygeneruj shadowmapę

Edytor -> Plik -> Oblicz cienie
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Hmm można w ten sposób robić całe zaciemnione obszary stawiając i usuwając bardzo wysokie klify.
Mega przydatne, dzięki! Oczko
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Pamiętaj że im większa mapa tym więcej to potrwa, dla obiektów na mapie też są generowane cienie. Mi raz to trwało kilka godzin.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.