• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Unreal Engine - Przydatne linki
#1
Siema.

Ja dopiero będę zaczynał zabawę na tym silniku. Dam wam listę przydatnych rzeczy, które dostałem od kumpla, co już coś pracował na tym silniku.
Generalnie wiadomo, trzeba ogarniać C++.

Podobno przy instalacji silnika, UE4 instaluje Visual Studio (środowisko w którym będziemy pisać nasz kod), ale jeśli go nie macie warto się w niego zaopatrzyć. Jest darmowa wersja, nazywa się community.

https://www.epicgames.com/store/pl/ -> UE4 pobiera się przez launcher Epic Games
https://www.jetbrains.com/resharper-cpp/ -> R++ do VS'a

Co to resharper? Głównie dba o nasz kod, ma też inne zastosowania. Warto poczytać o tym narzędziu. Dla studentów jest darmowe.

Przydatne linki:
https://docs.unrealengine.com/en-us/Prog...ngStandard -> Konwencje UE4
https://www.tomlooman.com/ -> Zajebisty blog. Gość tworzył UE4.
https://www.reddit.com/r/unrealengine/ -> Od czasu do czasu pojawiają się zajebiste tematy, poradniki, itp.
https://www.youtube.com/user/UnrealDevel...Kit/videos -> Oficjalny kanał UE4. Nowości, itp.
https://unreal-engine-4.zeef.com/tom.looman -> Takie cosik.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.