Poll: Który typ projektu twoim zdaniem prezentuje się najciekawiej?
(opowieść) Kaz'Naki, Walhalla
(kampania / własna rasa) Naga Battle, Ludzie z Gór
(coś innego) Próba Bogów
(moba) GoG
(oRPG) Milicjanci
(mordobicie) IDHD
[Show Results]
 
Note: This is a public poll, other users will be able to see what you voted for.
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[ankieta] ★ [ wielka lista projektów ]
#1
W tym temacie będę zbierał swoje pomysły na przyszłe projekty, oraz pracę które zamierzam wykonać.

Myślałem czy by nie napisać tego w formie roboczego szkicu, ale potrzebuje mieć do tego szybki dostęp,
a to forum jest najlepszym miejscem do takich rzeczy.

  • projekty map
  • kampanie
  • opowiadania
  • prace

Jako, że jesteśmy społecznością twórców, myślę że nie będziecie mieli ku temu nic przeciwko.
Być może coś i was coś zainspiruje Uśmiech Zachęcam do spisywania swoich pomysłów.
Macie jakiś koncept - śmiało, podzielcie się nim z resztą.

opowiadania:
Kaz'Naki
Walhalla

moba:
Gold and Glory

boski symulator:
Próba Bogów

rasa / kampania:
Ludzie z Gór
Naga Battle
The War of Ore

oRPG:
Milicjanci

hack&slash:
[IDHD]



--------------------------------------------------------------------------------------



LISTA:
[główne projekty]
 Czyli takie, nad którymi pracuję cały czas.




[Image: lf8QJiW.png]



--- --- ---  ---  --- opowiadanie --- --- ---  ---  --- 

[Image: lizardman_by_lord_of_the_slugs-d6t5qqt.jpg]

tytuł : Kaz'naki

Listę otwiera moja autorska powieść o rasie jaszczurów, którą
przeczytać możecie pod tym linkiem -> [tu]
Historia w przybliżeniu opowiada o osobistej historii człowieka, który został odnaleziony przez kapłankę
mitycznej rasy jaszczuroludzi, pośrodku głuchego lasu. Osobą tą jesteśmy my, nie wiemy co się stało
ani kim jest owa kapłanka, ale postanowiliśmy jej zaufać i razem z nią wyruszyć przed siebie.
To co się stanie potem, opisane będzie w powieści.



plany : 

Mam zamiar napisać książkową wersję 2 pierwszych rozdziałów powieści,
na podstawie której zbuduje świat/uniwersum, o które oprzeć będę mógł przyszłą produkcję.
 To, czy będzie to kampania w Warcrafcie, czy gra oparta na innym silniku
 (w zależności od tego, jak pomysł zaowocuje)  okaże się niebawem. 
Jest to na obecny moment opowiadanie dosyć zaniedbane ale
rokuje mu  ogromną przyszłość już w przyszłym roku.


[Image: b5jzvqw.jpg]









[Image: lf8QJiW.png]





--- --- ---  ---  --- projekt --- --- ---  ---  --- 

[Image: v8j4wn.png]


tytuł : Próba Bogów

Projekt trzymałbym w tajemnicy, gdyby nie to, że był już wcześniej ogłaszany na forum i 
spotkał się z dosyć sporą aprobatą. Obecnie nie ma go na forum, ale
 starą wersję zobaczyć możecie na moim blogu -> [opis projektu / styczeń 2k18]
O nowościach z nim związanych dowiecie się niebawem,  ponieważ nie chce psuć całej zabawy.



plany : 

Cała promocja rozpocznie się na początku 2019 roku. Możliwe, że jeszcze w tym ogarnę
 jeden trailer (chociaż nic nie obiecuję) Razem z samą produkcją pojawią się 3, lub 4
 obszerne tematy, w których będzie rozpisany: bestiariusz / lista zaklęć / lista dodatków
Będzie to prawdopodobnie druga największa modyfikacja, jaką planuję stworzyć na tym silniku nie tyle, 
ze względu na fabułę czy postacie, jak na ilość włożonej pracy nad stworzeniem
 wszystkich mechanik, w niej zawartej. 
Próba Bogów będzie szwajcarskim zegarkiem, wśród europejskich omeg na rynku modów.



[Image: a0fm9v.png]






[Image: lf8QJiW.png]




--- --- ---  ---  --- rasa / kampania --- --- ---  ---  --- 

[Image: PUy1LMQ.png]
tytuł : Ludzie z Gór


W tym projekcie skupiam się na stworzeniu własnej rasy, od absolutnych podstaw, stylizowaną
w klimatach wikingów, oraz górskich klanach (krasnoludy)
Pracę nad rasą zacząłem już na początku tego roku i można ją zobaczyć [tutaj],
już z opisanym wczesnym konceptem jednostek, budynków i bohaterów.
Jeśli jesteście fanami nordyckich legend oraz kultury ten projekt jest własnie dla was!

To my pokierujemy losami rasy, której dowodzimy, jak również możemy wpłynąć na naszą 
historię poprzez swoje działania. Każda historia jest bogiem wielowątkowa,
czyli można rozwinąć ją na wiele różnych sposobów i zakończeń.



plany : 

Cały klimat rasy uchwycony będzie najlepiej w mroźnych klimatach, tak więc projekt 
ujrzy światło dzienne najpóźniej pod koniec tutejszej zimy, w przyszłym roku.
Oprócz samej rasy planuję napisać własną przygodę, w formie kampanii którą
przeżyjemy grając naszymi dzielnymi wojownikami.



[Image: 2uolzdh.jpg]






[Image: lf8QJiW.png]





--- --- ---  ---  --- MOBA --- --- ---  ---  --- 


[Image: D5KBQJW.png]


tytuł : GaG  
[Gold and Glory]
(wraz z uiuin)






W tym projekcie spróbujemy stworzyć mobę, od podstaw i to taką,
która będzie wyprzedzać wszystkie inne swoim pomysłem i mechaniką.
Cała plansza osadzona jest na zatopionych ruinach, starcie stron to klasyczne
Dobro vs Zło, ze względu na zróżnicowanie bohaterów. Wszystkie czary, postacie oraz
zasady gry są wymyślane/projektowane od absolutnych podstaw, więc spodziewać się możecie
absolutnie wszystkiego!







[Image: 2d4b27901a8db.png] [Image: 30c2b28cf0af3.png]





[Image: AQuoWwM.png] 




plany : 


Myślę, że przed przyszłymi wakacjami nasz projekt będzie już spokojnie skończony

i gotowy do gier. Wiadomo, że cały czas będzie on ulepszany, będą dochodzić nowe postacie,
a gra może ulec całkowitej zmianie - to naturalne. Dodatkowo do gry mogą
dojść dodatkowe tryby urozmaicające rozgrywkę, oraz dodatkowe, płatne skiny i dodatki
dla wymagających klientów. Oczko


[Image: lf8QJiW.png]





[poboczne projekty]
czyli takie, które są na drugim planie
i zabiorę się za nie, po skończeniu głównych.











--- --- ---  ---  --- opowiadanie / projekt --- --- ---  ---  --- 

[Image: ITZptVX.png]

tytuł : Valhalla : Pałac Poległych


Alternatywne, do Ludzi z Gór dzieło, osadzone w nordyckich realiach i zarazem największy projekt,
za który planuję zabrać się na silniku Warcrafta. Więcej o samym (wczesnym) koncepcie możecie przeczytać
 w [linku]Czym więc jest Walhalla? Mówiąc krótko, to nordycka opowieść o świecie, który
chyli się ku upadkowi. Całą historie budujemy my, swoimi poczynaniami.

Od początku do końca, zależnie od podjętych decyzji, wpływamy na świat i przyszłe historie. Wszystko, 
począwszy od płci, klasy aż po drogę którą obierzemy i plemię, w którym będziemy chcieli przeżyć
naszą przygodę. Jedyny projekt, do którego planuję zaprojektować znaczną część modeli.

plany : 

Kiedy wyjdzie, nie wiem. Ale możecie być pewni że namiesza, i to bardzo.
Powodzenie i rozwój Ludzi z Gór zaważy na losach tegoż właśnie projektu.
Możliwe, że przed wydaniem samego dzieła, ukaże się opowieść, na kilka rozdziałów,
w którym przybliżę wam trochę świat tytułowej Walhalli.

[Image: x2m444.png]










[Image: lf8QJiW.png]




--- --- ---  ---  --- kampania --- --- ---  ---  --- 

[Image: maxresdefault-2.jpg]

tytuł : Naga Battle

Sam pomysł na projekt pozostał z czasów kiedy współpracowałem z Midasem.
Była to nasza wspólna mapa, na której zaczynaliśmy przygodę z modowaniem, dlatego mam 
do tego projektu duży sentyment. Forma, w której planuje go wykonać odbiega jednak
znacznie od początkowego konceptu - który zakładał po prostu stworzenie własnej rasy nag.

Obecny pomysł zakłada opowiedzenie całej historii nag, oraz konfliktu 
który między nimi zaistnieje i podzieli rasę doprowadzając do wojny między nimi.
Cała kampania będzie opisania w formie podwójnej opowieści, w której to my zdecydujemy
jakie losy przydarzą się w kolejnych misjach. Np zabicie jakiejś nagi skutkować będzie
przewrotem całej fabuły o 180 stopni.



plany : 

Cały projekt planowany jest na początek drugiej połowy
przyszłego roku. Całej fabuły zdradzać nie chcę, natomiast mogę ujawnić
że będą stworzone od podstaw dwie pełne rasy nag
z nowymi modelami, bohaterami oraz własnymi umiejętnościami.
Naga Battle będzie po prostu mini kampanią, mojego autorstwa.



[Image: 549px-Naga_Myrmidon_full.jpg?version=ee6...1949b1a953]




[Image: lf8QJiW.png]




--- --- ---  ---  --- ORPG --- --- ---  ---  --- 



[Image: Rg2q2LD.jpg]

tytuł : Milicjanci MMORPG



Jeżeli ciekawi was, czy kiedykolwiek skończyłem jakiś projekt, odpowiedź brzmi
tak, i są to właśnie milicjanci. Cały projekt powstaje przy współpracy z Matim (gf: Harertz).
Podczas gry wybieramy jednego z gamy bohaterów (każdy nowy) takich jak:
wojownicy/magowie/inkwizytorzy/alchemicy i wyruszamy z naszą drużyną w wielką
podróż, odkrywając nowe miejsca i krainy. Po drodze napotykamy różne osoby
które proszą nas o pomoc, a zamian za nagrodę. 
Całej pozornie zwykłej grze towarzyszy pewna opowieść, którą odkrywamy wplątując się
w przeróżne historie.


plany : 

Jak mówiłem istnieje, ale  planuję go całkowicie przerobić, zanim zaprezentuję 
go szerszej publiczności. Cały czas myślę nad nowymi, nieszablonowymi rasami
które można wcielić do projektu, a także nad zróżnicowanymi misjami.
Szansa na zagranie w to cacko będzie możliwa najpewniej na początku przyszłych
wakacji (w pełnej wersji) lub, w wersje alfa, w okolicach czerwca.



[Image: W7GTlAB.jpg]







[Image: lf8QJiW.png]




--- --- ---  ---  --- hack&slash --- --- ---  ---  --- 

[Image: Bq0lKDJ.png]

tytuł : IDHD
Insane Demon Hunter Dungeon -


 Jeśli szukacie mordobicia w najlepszym wydaniu - ten projekt jest właśnie dla was!
Grupa bohaterów schodzi do skażonego złem świata, żeby oczyścić świat, z post-apokaliptycznej zarazy.
Jest to prawdziwy rollercoaster wydarzeń. Oprócz samego mordowania potworów, możemy przebierać
w gamie umiejętności, oraz stylów walki naszych bohaterów. Chociaż jest ich mniej, niż w Milicjantach,
to są bardziej wszechstronni. Od pól, wiosek, aż po walkę w wielkiej katedrze potworów.
Żadna gra nie wyglądać będzie tak samo.

plany : 

Premiery projektu jeszcze nie planuję, ponieważ chcę, aby projekt wyszedł jak najlepiej,

pod względem wizualnym jak i umiejętności. Wersja alfa dostępna do pogrania będzie stosunkowo
 niedługo, możliwe że na początku 2019 roku.


[Image: 1LZmrQN.jpg]









--------------------------------------------------------------------------------------



[wczesny koncept]

 Są to projekty, o których myślę/mam w planach,
ale nie wiem, kiedy się za nie zabiorę.




Spoiler


--- --- ---  ---  --- projekt / kampania --- --- ---  ---  --- 

[Image: fJsdwg6.png]


tytuł : The War of Ore - Ekspedycja
(robocza nazwa)


 Inspirowany moim dawnym, porzuconym projektem. Obiecałem, że nie będę
próbował wskrzeszać tego, co kiedyś się zakończyło - stąd pomysł żeby napisać podobny,
chociaż zupełnie inny fabularnie koncept, na nowo, po swojemu.

Akcja rozgrywać się będzie na wyspach (xyz) zamieszkałych przez dzikie plemiona
trolli, furbolgów, satyrów, oraz innych dzikich stworzeń. Pod wyspą rozciąga się legendarny kompleks
 jaskiń, bogaty w drogocenną rudę, oraz inne, niezwykle rzadko spotykane minerały. To co jednak znajduje 
się w tych jaskiniach jest owiane legendą. Żeby się do nich dostać, trzeba przeszyć się przez niebezpieczną dżunglę,
 stawić czoła tubylcom i dzikiej zwierzynie. Dla ekspedycji goblinów, która wyrusza w poszukiwania,
może się jednak okazać, że będzie to dla nich wycieczka w jedną stronę...

plany : 

Zanim projekt ujrzy światło dzienne muszę spisać całą fabułę i scenariusze do  każdej z misji.

Projekt składać się będzie z kilku kampanii, podzielonych na 3 lub 4 rasy. Będzie to opisany konflikt
na wyspie, widziany z perspektywy różnych stron: gobliny / trolle Mieszkańcy Jaskiń.
Być może wstępnie koncept przypomina swój pierwowzór, jednak będzie w 80% czymś innym.
Rasy trolli i goblinów będą przemyślane i napisane na nowo.


[Image: dRmU6kY.png]




[Image: lf8QJiW.png]








zapraszam do aktywności!
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Ty dalej bawisz się w designera ile tych projektów jeszcze? A co do nag to nawet bym nie oczekiwał tego projektu bo gardzę nimi już wolę murlocki Język
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Hmm, a co powiesz na Nagi - kultystów, które występują właśnie przeciw tymże dobrym nagą? Oczko
Czegoś takiego myślę, że jeszcze nie było.
Ten projekt jest o tyle ciekawy, że poza głównymi nagami będą również mniejsze grupy, związane z zatopionymi ruinami.
Myślę, że ten akurat projekt mógłby wszystkich pozytywnie zaskoczyć.

Co do tworzenia projektów, to jest temat rzeka, tak naprawdę.
Czasem mam po prostu przebłysk weny / wizji i rozpisuję jakiś koncept, ale nie przeszkadza
to w tworzeniu innych rzeczy.
Ja po prostu pracuje etapami, kiedy mam wizje na Nagi - robię nagi,
jeśli chwilowo interesuję się Nordycką kulturą, zajmuje się nią i otaczam wszystkim, co z nią związane, typu muzyka zdjęcia itp.
Próbowałem robić jedną rzecz, ale tak mi zwyczajnie najwygodniej, bo kiedy nie mam weny, wszystko stałoby w miejscu.

Dzięki za opinie, jak planujesz jakąś rzecz, możesz tu podrzucić pomysł.
nowy dzień - nowa szansa, nowy rok nie istnieje

[Image: zEfNWvs.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Też interesuje się mitologią nordycką  ( i tak z ciekawości wie ktoś gdzie obejrzeć wikingow nowy sezon? bo teraz zauważyłem że zaczęli puszczać a przegapiłem )
A co do nag to tak jak wspomniałem i tak wolę murlocki to już lepiej aby zwykłe biły się że spaczonymi murlokami Duży uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.