• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[Heroes 5 - Dzikie Hordy] Regeneration "mod" do gry (WIP)
#1
Cześć jako, że jestem super inteligentną osobą która trzyma wszystko na jednym dysku, a potem robi format to postanowiłem zająć się jedynym projektem który nie wyleciał, bo miałem go na innym nośniku :Język
Projekt jest dość stary, bo pierwsze prace ruszyły rok temu w grudniu. Chwila pracy, ale po świętach trzeba było zająć się "ważniejszym sprawami" i padło jak wszystko. 
Nie robiłem tego sam, a z kolegą który był fanem krasnoludów i nieumarłych. Jego pochłonęła piłka nożna, no to co się biega, przegrywa mistrzostwa i dostaje dużo kasy za przegrywanie.
Jak już wspomniałem mój iloraz inteligencji nie pozwala na przekopiowanie plików z dysku na cokolwiek innego to postanowiłem używając resztki intelektu przegrać pliki ze starego projektu na dysk w komputerku.

Heroes 5 - Dzikie Hordy: Brak nazwy 
Tak serio nie mam pomysłu na to. Myślałem bardziej o czymś w stylu "projekt numer 201" lub "i tak nie zrobisz tego leniwy pulpecie". Mod ma trochę wywrócić grę o 143 i pół stopnia. Pozmieniać zamki, jednostki i bohaterów przy czym nie ruszać grafiki. No te śmieszne ludziki w grach co się ruszają pozostają bez zmian. Bez dłuższego smęcenie i pisania jak to jest źle w życiu przechodzimy do tego co udało mi się zrobić. No i temu koledze coś tam pomóc, ale o tym w następnej edycji "Gotuj z Chłopami".


Magia Światła:
Zaklęcia kręgu pierwszego są przyjemniejsze dla klas które nie posiadają dużo mocy i dal tych które posiadają jej za dużo. Regeneracja przeniesiony z kręgu 2 do 3.

Boska Siła:
- koszt zmniejszony z 4 do 3 
- czas trwania zmieniony z 1 tura za każdy punkty mocy na 0/1/2/3 tury + 0.25 mocy
- zwiększenie obrażeń jednostki zmienione z 50%/65%/80%/100% na 50%+0.2% za punkt mocy/60%+0.3% za punkty mocy/70%+0.4% za punkt mocy/80%+0.5% za punkt mocy
Koszt został zmniejszony by każda bohater mógł używać czarów pierwszego kręgu bez obaw czy jest magiem czy rycerzem. Sam efekt nie jest tak silny jak ulepszamy magię światła i od teraz rycerz z magią światła na ekspercie nie czasem może się przeliczyć jak spotka maga z ekspercką magią światła.

Przyśpieszenie:
- koszt zmniejszony z 4 do 3
- czas trwania zmieniony z 1 tura za każdy punkty mocy na 0/1/2/3 tury + 0.25 mocy
- bonus do inicjatywy zmieniony z 10%/20%/30%/40% na 10%/14%/18%/22% + 0.5% za punkt mocy

Wytrzymałość: 
- koszt zwiększony z 6 do 8
- czas trwania zmieniony z 1 tura za każdy punkty mocy na 1/2/3/4 + 0.40 mocy
- bonus do pancerza zmieniony z 3/6/9/12 do 2/4/6/8 + 0.20 mocy

Regeneracja:
- Krąg zmieniony z 2 na 3
- Koszt zwiększony z 8 do 14
- Czas trwania zmieniony z 1/2/3/4 tur na 1 tura+ 0.15/0.25/0.35/0.45 mocy
- leczenie zmienione z 75% + 5% za punkt mocy na 72% + 8% za punkt mocy

Teleportacja:
- Koszt zwiększony z 8 do 18
Widzę świat bez panów i chłopów...
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Trzy sprawy

1. Czemu ty zawsze w temacie projektu podajesz jakieś współczynniki zaklęć i atrybuty?
Czy mówi to coś zwykłemu graczowi? Absolutnie nic, dla mnie to jakieś liczby

2. Czy jest jakiś sens tracić czas i energie na robienie moda do herosów w 2018 roku?
Czy naprawdę jest to warte zachodu? Czas jest ograniczony i mógłbyś go przeznaczyć na o wiele lepszy projekt, np w warcrafcie
lub jeszcze lepiej, uczyć się w tym czasie obsługiwać profesjonalny silnik
co ci po tym projekcie za 2-3 lata?

3. Ktoś w ogóle jeszcze gra w herosów 5 i czy jest sens dzielić się tym na forum, poświęconym w 90% warcraftowi?

Powiem ci, że też bardzo chętnie porobiłbym jakieś mody na silniku neverwinter, jakoś polubiłem ten silnik, bardzo łatwo idzie wprowadzać
na nim zmiany, możesz np
w każdej chwili zaznaczyć dowolną jednostkę na mapie i zmienić jej wszystkie atrybuty, wygląd, głos itd
ALE. no właśnie. nie znam nikogo kto grałby jeszcze w tą gre, więc niestety mimo szczerych chęci wole tam już nic nie robić.
Zapraszam do mojego bloga! [link]

[Image: Q7y0pgD.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
1. Mi to coś mówi.
2. Jak chce, to jak najbardziej ma to sens.
Może nie chce w warcrafcie.
3. Ja gram :-DDD A tu można też pisać o innych grach.
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
no dobra xd okej
ravan obrońca uciśnionych szanuje
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
(21.11.2018, 12:48)Młody Ivar Wrote: Trzy sprawy

1. Czemu ty zawsze w temacie projektu podajesz jakieś współczynniki zaklęć i atrybuty?
Czy mówi to coś zwykłemu graczowi? Absolutnie nic, dla mnie to jakieś liczby

2. Czy jest jakiś sens tracić czas i energie na robienie moda do herosów w 2018 roku?
Czy naprawdę jest to warte zachodu? Czas jest ograniczony i mógłbyś go przeznaczyć na o wiele lepszy projekt, np w warcrafcie
lub jeszcze lepiej, uczyć się w tym czasie obsługiwać profesjonalny silnik
co ci po tym projekcie za 2-3 lata?

3. Ktoś w ogóle jeszcze gra w herosów 5 i czy jest sens dzielić się tym na forum, poświęconym w 90% warcraftowi?

Powiem ci, że też bardzo chętnie porobiłbym jakieś mody na silniku neverwinter, jakoś polubiłem ten silnik, bardzo łatwo idzie wprowadzać
na nim zmiany, możesz np
w każdej chwili zaznaczyć dowolną jednostkę na mapie i zmienić jej wszystkie atrybuty, wygląd, głos itd
ALE. no właśnie. nie znam nikogo kto grałby jeszcze w tą gre, więc niestety mimo szczerych chęci wole tam już nic nie robić.

1. Nikt nie będzie robić modów itp. pod "świerzaków". Ta gra już ma swoje grono graczy i raczej się nie zwiększy drastycznie na tyle by mówić o napływie grup nowych graczy.
2. 2018 rok, a ja dalej nie widziałem gry która zwaliła by mnie z nóg, wciągnęła na długie godziny i zapewniała frajdę mimo, że grałem w nią 1000 razy i przy tym nie otrzymywała aktualizacji. 
Lol się nie liczy, bo to było uzależnienie :Język Robię wszystko w wolnym czasie i nie wpływa to jakoś na inne rzeczy. Pozostanie mi frajda i satysfakcja, ze 3-5 osób zagra na tym i powie "no może być popraw to i to".  Czerpię radość z czytania zmian do gier, analizowaniu ich i robieniu własnych. (Pierwsze miejsce w konkursie na zrobienie swojej postaci w lolu Język). Co do projektów w warcraft3 no to pewnie zawsze coś z chęcią zrobię. Nawet by wejść, odpalić nową mapkę i zobaczyć czy takie "coś" da się zrobić.
3. Tak i nie. Trudno ocenić, bo polskie i angielskie forum H5 działa dalej. Nawet jeśli miałbym grać z kolegą vs komputery to czerpał bym z tego frajdę :Duży uśmiech

Ogólnie to masz rację, że powinienem się zabrać grubo za dwie rzeczy. Pierwsza to projekt aplikacji internetowej, a druga to nauka C++/Java. Jednak jestem leniuszek i mogę robić tylko 1 z tych rzeczy :Język Patrząc na to z innej strony to masz znikome szanse, że któryś z tutejszych projektów miał osiągnąć większy sukces jeśli robiony był tylko dla Polaków. Zgaduje, że już większe szansę masz wrzucając taki projekt na jakieś forum od blizzarda. Wiedźmin moba, krasnoludki czy inne projekty raczej nie powstawały by zyskać sporą chwałę. Ludzie robią to, bo czują, że chcą i lubią.
Widzę świat bez panów i chłopów...
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.