• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


✕ | help / jak zrobić blokade 1 ciosu
#1
Pytanie 
Hej, chciałbym zrobić taki system, do moda hack&slash, że nasz bohater przerywa atak zawsze po pierwszym uderzeniu

tak jak miało to miejsce chociażby w diablo. 1 cios - jedna reakcja
Jeśli chcemy zaatakować drugi raz, znowu klikamy.
(i tym samym nasza postać nie reaguje automatycznie na wrogie jednostki)

Myślę że taki mod, w którym moglibyśmy sobie po prostu zaznaczyć bossa i nasza postać by stała i w niech biła straciłby swój urok.
Bardzo by mi się to przydało! Smutny
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Powiedzmy, że zrobiłem niedawno coś takiego dla Shadowa, uderz do niego czy zechce się podzielić
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#3
Odświeżam temat, bo zakurzył się, a nikt nie udzielił pomocy.
System dla Shadowa działał błędnie, tyle powiem.


Jeszcze raz chcę aby, jednostka posiadała taki czar pasywny,
że absorbuje/blokuje 60/80/100% obrażeń od pierwszego ciosu

I potem umiejętność odnawia się, powiedzmy 10 sekund i znowu.

Coś podobnego do uniku, tyle że zamiast % będzie czas.
I ilość blokowanych obrażeń zależałaby od poziomu. 1/2/3

ktoś coś? jakiś pomysł?
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Edytowałeś post chwilę temu, wcześniej pytałeś o coś innego.

Bierzesz pierwszy lepszy damage detection system i edytujesz przychodzące obrażenia.
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Po co znowu jakieś systemy od obrażeń?

Użyj akcji "Set Damage of Unit Damage Event".

[Image: oEKeY1K.png]

W przykładzie obrażenia zmniejszą się do 80%.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
No tak, zapomniałem, że to dodali Duży uśmiech
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
nwm mam wrażenie że Axator lubi komplikować sobie życie czasami.
Dzięki! Oczko
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Jakoś tak sceptycznie podchodzę do tego edytorowego DDS.

Da się wykryć łatwo magiczne obrażenia? Zmienić typ obrażeń?

Wykryć orb effect? itp.
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
Ok, jeszcze jedna sprawa odn zadawanych ciosów..


Zapytam wprost, jak przerwać atak jednostki po pierwszym ciosie?

[Image: 123.PNG]

Próbuje zrobić coś takiego : że kiedy już piechur rzuci się do ataku, 

gra będzie co sekundę sprawdzać

czy nie zaatakował - jeśli to zrobi, przerwie atak.




Tylko nwm jak to napisać, żeby działało. 
Głupie to, można zrobić wydarzenie "otrzymuje obrażenia', a "zadaje obrażenia" już nie dodali.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Chyba jest akcja nowa, aby przerwać atak. Chyba jakoś Jednoskta - Interrupt attack. Zobacz czy jest i jak to działa. Albo zerknę w domu
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Akcja to jedno, mogę też dać zwykłego stopa
ale co z warunkiem, co z wydarzeniem?

Skąd gra ma wiedzieć kiedy przerwać atak
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Taki przykład ode mnie:
https://www.mediafire.com/file/nj8h0nchl...a.w3x/file

Zamiast rozkazu "Stop" mozesz dać "Utrzymaj pozycję", aby jednostka nie uciekała.
Dałem bohaterowi klasyfikację robotnika, dzięki czemu nie atakuje sama i trzeba kliknąć aby to zrobiła.

Możesz też użyć jakiegoś systemu do detekcji obrażeń, aby było wydajniej. Aktualnie po prostu dodaje każdą jednostkę na mapie do eventu.

Po spawnowaniu jednostek je też możesz dodać do eventów wyzwalacza.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
Próbowałem to zrobić 3 godziny ale chyba sobie odpuszczę na razie.

2 sprawy:

Czy na pewno nie da się zrobić tego z tym "Wait until" w końcu po co on jest, czy nie powinno to działać tak,
że jak wykryje że postać atakuje -> to przerywa tym waitem?

I dwa, czy da się w jakikolwiek sposób zablokować automatyczne ataki? Bo ok, chłop nie atakuje ale nonstop gdzieś ucieka.
Nwm jakiś permanentny stun dla bohatera. Bo te utrzymywanie pozycji to i tak nic nie daje, pic na wode.

Masakra z tym skilem
to będzie gorzej jak z tą plamą czarną na wodzie

edit. Przechytrzyłem gre, i dałem czas ataku 99 sek, i w wyzwalaczu "zaatakuj raz" to sie od razu gra wyłączyła aha xD
da sie zrobić zm i zw szybkości ataku z poziomu wyzwalaczy?
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
To już lepiej wyłączyć w ogóle atak jednostki i dać umiejętność która będzie zadawać obrażenia i dać jej play animation Attack-1 xD
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
Wait (niezależnie jaki) jest globalem w dodatku upośledzonym bo gubiącym swój czas, a nie jakimś magicznym, plastycznym narzędziem dla złudnych Martinezów. To ma wymuszać oczekiwanie w wyzwalaczu. Czas w grze, a czas rozgrywki to dwie różne rzeczy.
Wait tyczy się czasu rozgrywki.

Minęło już 2-3 miechy, a tobie dalej się wydaje, że dodanie jakiegoś zewnętrznego systemu to komplikowanie sobie sprawy, beznadzieja. xD

Nie zrobisz tego skilla na waicie, a nawet jakby ci się udało (i co się cieszysz i tak jesteś beznadziejny) to będzie ssało pałkę. Nie używaj waitów, jedyny wait jaki chcemy i na jaki zasługujemy to 0.01 sekundy. przy czym nie jesteś godny i gotowy na to by go użyć.


Nie wiem co chcesz osiągnąć, więc to tylko moje przypuszczalne rozwiązanie:

Zasoby:
Indexer
GDD (najlepiej zewnętrzny, bo nie wiem czy przy pomocy edytorowego rozgraniczysz na szybko co jest czarem, a co nie)

Tudu List:
Wykrywasz Obrażenia od jednostki, którą chcesz zatrzymać. (prawdopodobnie inaczej nie da się wykryć faktu że jednostka już dokonała ataku).
Stopujesz ją pauzą lub innym dowolnym sposobem.
Przy pomocy Indexera tworzysz jednostce Timer albo wrzucasz do jakiegoś loopa. W którym odmierzasz jej personalnie ~1 sekundę.
Po skończeniu czasu odblokowujesz pauzę.
Gotowe, 5 minut roboty.
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.