• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[GUI] Ultimate Universal Income System
#1
Zawsze chciałem tu napisać posta. W przyszłości może jeszcze jeden będzie z systemem oddziałów, no ale na razie tylko ten.

Przedstawiam coś, co zaspokoi potrzeby wszystkich szukających tajemnej wiedzy, jak zrobić income system?!

[Image: iGqOkl3.jpg]

Ano tak. Wystarczy skorzystać z gotowego systemu income.

Link do pobrania: http://www.goblinfactory.pl/mydownloads....n&did=1025
Zewnętrzny link: http://www.mediafire.com/file/azddog80s5...comett.w3x

System jest wraz z mapką na multiplayer, możecie sobie przetestować.
Aby dodać system do swojej mapy, należy włączyć w preferencjach edytora tworzenie nowych zmiennych przy kopiowaniu wyzwalaczy, a następnie skopiować wyzwalacze w kategorii systemu income na swoją mapę. System wspiera max 255 jednostek na ten moment, jednak istnieje możliwość zwiększenia tej ilości poprzez zmianę wielkości tablic w edytorze zmiennych z 255 na dowolną większą liczbę.

Aby dodać do systemu swoje jednostki, należy skopiować wzór w pierwszym wyzwalaczu i uzupełnić go swoimi danymi.

Jak na razie features to:
- Kilkadziesiąt właściwości dla każdej jednostki dodanej do systemu (krótko mówiąc od wuja możliwości)
- Wkładki z JASSu,
- Leakless (prawdopodobnie),
- Wsparcie dla 255 jednostek,
- Można dodać efekty specjalne przy income,
- Wsparcie dla tabeli i multischowków.

W przyszłej wersji więcej typów income i więcej opcji obliczania income.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Bohater jakiego potrzebujemy, ale na jakiego nie zasługujemy. xD

Przydałoby się to przypiąć w dziale pytania edytora.
[Image: sodQEoT.png]
[Image: bJdR3wb.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
xD

Secret reveal:
Po zniszczeniu fabryk goblinów na przykładowej mapie spawnią się sarny
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Po co te DoNothing tam dałeś? Bez sensu Uśmiech
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Aby czytelniej było Język

Swoją drogą się zdziwiłem. Myślałem, że rok temu napisałem to leakless dla jaj, a okazało się, że faktycznie wtedy wiedziałem jak usuwać leaki
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Grupa graczy Ci wycieka Język
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.