• 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Berło Żywiołów
#31
@Ravan3
1.      mają wysokie poziomy, bo są wysoko postawionymi oficerami wojsk Rojalistów. stwierdziłem, że głupio będzie jak wyjadą na pierwszym poziomie.
2.      tylu bohaterów bo to bohaterowie opowieści, którą chcę przedstawić. w późniejszych misjach kampanii bohaterów jest jeszcze więcej.
3.      też nie wiem, nie mam teraz czasu tam zajrzeć Duży uśmiech
4.      gdybym się brał za zadania dodatkowe to bym to jakoś wypełnił, a tak to powstawiałem tam tylko dekoracje jako tło do przerywników (jak przed zadymą w twierdzy, kiedy flota Przymierza blokuje port). miałem pomysł, który chciałem wykorzystać w miejsce zadań dodatkowych, ale z niego zrezygnowałem, chociaż po Twoich i Martineza komentarzach prawdopodobnie do niego powrócę. rozwinę to później.
5.      trzeba zaznaczyć "pokazuj napisy" w opcjach dźwięku.
6.      zwoje przydają się w ostatniej bitwie.
7.      takie widzimisię.
8.      w falloucie można było wytłuc całe miasta i nikt nie narzekał Duży uśmiech
9.      staram się tchnąć życie w świat, więc większość postaci, która coś wkłada w historię ma imię. a te dwa ziomki idą do chaty, wychodzą z drugiej strony i udają się do obozu Rojalistów. wspomagają gracza podczas walki w twierdzy. jeżeli chodzi o drogę do marszałka to dodam jakiś ping na mapie i podświetlenie.
10.  wrogami są tutaj siły Przymierza bliżej opisane w kolejnych rozdziałach. przeciągnięcia to rodzaj ekspresji. dziecko proszące matkę lub gościu otoczony przez watahę wilków raczej darliby papyyyy Duży uśmiech
11.  o poziomach wspominałem.
12.  o zdobycie twierdzy docelowo.
13.  sprawdziłem, rzeczywiście, zawsze myślałem, że piszę się "kupę lat" Duży uśmiech walka w zwarciu. podczas średniowiecznych bitew ścisk na polach walki był spory, więc nie zawsze się udawało uciec. poza tym jak to się stało, że Connor poległ? przecież poziom za wysoki Duży uśmiech

@Martinez
 
1.      piwo z płatkami owsianymi to Oatmeal Stout, jedno z moich ulubionych piwek. taka "Czarna Wołga" dla przykładu. polecam.
2.      możliwe, że jest za głośno. sam wiem o czym mówią więc nie zwróciłem uwagi na głośność muzyki. poprawię.
3.      nie ma narratora, lektora, dubbingu więc nie chciałem, żeby latające kamerki rozpraszały gracza.
4.      i tak zmniejszyłem ilość informacji Duży uśmiech
5.      będzie ping i podświetlenie drogi.
6.      szybka walka. mają ostre miecze.
7.      "łowcy miśków" po przejściu na stronę Rojalistów udają się do obozu i tak jak wieśniacy, o których wspominał Ravan, wspomagają bohaterów w walkach w twierdzy.
 
rozwijając niewykorzystany pomysł dziury w menu misji, związany z brakiem zadań dodatkowych, chciałem tam wstawić coś w rodzaju "kodeksu" z Mass Effecta. zamiast zadań byłyby tam opisane wojny, frakcje i postaci związane ze światem i fabułą. może to byłby lepszy pomysł. nie chciałem wykładać całej historii od razu. w każdej większej lokacji w kampanii znajduje się/znajdować się będzie biblioteka, w której opisane będą dzieje świata z perspektywy ludu/krainy, w której toczy się akcja.
 
ogólnie prolog ma przedstawić postać Evandera, kapitana Królewskiej Armii, zmęczonego nieustanną walką, pragnącego wreszcie złożyć broń. człowieka, który walczy, ale nie widzi sensu w tej walce. historia świata będzie przedstawiona stopniowo w trakcie kampanii, tak jak miało to miejsce chociażby w KotORze. księgi, zadania i postacie nawiązujące i wspominające wydarzenia z przeszłości. dla przykładu - rozdziały pięć i sześć rzucą trochę światła na historię Hordy, siódmy zaś opowie o Królestwie.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#32
5. A ok xD
8. No niby tak ale to trochę dziwne że nic nie robią Język
9. Ach, no to spoko, fajne.
10. Kwestia tego że to kiepsko wygląda.
12. chodziło mi raczej o ogół
13. Za wysoki na zwykłych przeciwników, ale jak focusuje go banda przeciwników i jest zablokowany, a ja nie mam praktycznie leczenia to wiesz. Ciężko żeby coś zrobić Język
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:
#33
Dobrze że jesteś świadomy tych błędów, a nie udajesz że się czepiamy Oczko

1. Jeszcze kwestia post scriptum
No bo zobacz, wszystkie początkowe i końcowe cinematici upchnąłeś na środku mapy, przez co większość terenu jest
niegrywalna i dość.. biednie to wygląda.

Sposób z 3 osobnymi mapami, do dużych cinematiców jest złożony, ale na pewno wyglądałby świetnie. I wiesz co ci powiem? zobrazuje ci to, na twojej
mapie i sam ocenisz, czy ci się podoba Uśmiech
Bo trochę zabawy z przenoszeniem jednak jest. 
Jest też inny sposób ukrywania scenek, ale fuck that, z 3 mapami będzie pełna profeska.
Zajrzyj tu za jakiś czas i podlinkuję ci mapę, jestem ciekaw twojego zdania.


2. Rozwiąże to też niejako problem przyswojenia dużej ilości treści, przez widza,
ponieważ w ekranie ładowania możemy w skrócie opisać wydarzenia które właśnie miały,
lub będą miały miejsce.

Oczywiście doceniam to, jakie zmiany zaszły między tą, a starą wersją i widać progress.


-------------------------------------------------------
kilka porad:


3. Walka z granitowym golemem może nie była jakaś wybitna, ale same korytarze
wyglądały ciekawie, pomysłowo. 
Nie można tego niestety powiedzieć o przebijaniu się przez lasy. Być może, (jeśli zaoszczędzisz trochę przestrzeni)
rozwiniesz to troszkę? Ruiny, w środku lasu byłyby ciekawą opcją.
[Image: slUBe5O.jpg]
Daje to też możliwość rozwinięcia prologu o dodatkową misje, na życzenie gracza. A uwierz mi, pomaga
to w odbiorze produkcji i wszystko nie wydaje się przez to takie... jedno liniowe.

Sama przeprowadza przez lasy na moje jest za długa, w porównaniu do innych misji, 
a musiała tyle trwać, przez upchnięty cinematic, w środku mapy.'




4. Bohaterowie zlewają się ze sobą. Jedyne co ich odróżnia na dobrą sprawę, to model
a przecież to tak ważne osobistości.
Co ty na to, aby każdy z nich miał chociaż jedną swoją umiejętność bojową? Np szarża, zamach, bojowe uderzenie

Wtedy byłaby większa przyjemność z walki - a nie tylko, "muszę przejść lokacje" każdy etap się liczy, w odbiorze.




5. I ostatnie to.. częstotliwość cinematiców.
Kurde, w okolicy miasta to wygląda tak, że po 10 sekundach
następuje scena filmowa jedna po drugiej.
Może niech chociaż 2/3 z nich będą bez tej kamery, albo zrobisz większe odstępy
między nimi? Np powiększając teren, gdzieniegdzie.

I mówię serio, bo podobny problem widziałem już w pełnej wersji.
-----------------

i chyba tyle, chyba o wszystkim wspomnieliśmy, czekam na odzew
a ty poczekaj na tą mapę.




ps.  do pkt 13
Spoiler
nie zgodzę się z Ravanem, w 13 punkcie. Okej, poziom creepów można by zwiększyć,
ale bitwa w mieście jest okej, właśnie przez ten poziom.
Chodzi w końcu o to, żeby spłoszyć wrogów jak najszybciej (a nie ich pozabijać) i przy tym
nie dać zginąć żadnemu z herosów.

W innym wypadku nie byłoby żadnego wyzwania.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#34
@Ravan3
12. ogólnie to o Berło Żywiołów, ale w prologu o nim nie wspominam, bo jeszcze nikt o nim nie słyszał.
13. Piett ma Święty Blask. no chyba, że ma za daleko do strzelenia leczonka.

@Martinez
4. pomysł z indywidualnymi zdolnościami mi się podoba. zaimplementuje go do mapy, ale nie będę jej już raczej wrzucał osobno. następny upload jaki planuje to pierwszy akt poszerzony o dodatkowy rozdział i nowy prolog w miejsce starego. wtedy usunę stąd zarówno pierwszą wersję jak i obecny plik z prologiem.
5. pomyślę nad tym.
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#35
Generalnie święty blask nie wystarcza bo użylem go raz, a zanim się odnowił to Konon był już martwy
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.