• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Błędy i Sugestie
#1
[Image: Bugs.png]

Znalazłeś błąd w mapie? Niezależnie od tego czy to błąd kosmetyczny, gramatyczny czy triggerowy daj mi znać! w tym temacie Uśmiech

To samo się tyczy jakichkolwiek sugestii, jeśli masz dla mnie jakieś porady, propozycje lepszego gameplay'a, ciekawsze systemy, które by benefitowały w grze bądź inne sugestie - również daj mi znać w tym temacie.

Każda pomoc czy porada z Twojej strony jest dla mnie bardzo cenna tak więc piszcie śmiało.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Nie wiem ile już było tych beta testów i trochę żałuję  ze mnie na nich nie było Język
Sledze dalej ten twój projekt i jak na razie co do błędów to zauważyłem że u Assiry ma ulti zmienione tylko ikonkę i opis ale nazwa została ta sama ''Merigold Hailstorm''
I jak dla mnie to chyba w Wiedźminie nie powinno być healerów, no może jedynie po jednym spellu leczącym i zmień ten shield u triss jak tarcza many tylko może zmień kolor na odcień żółto-pomarańczowy albo coś bo jak użyłem to nawet nie zauważyłem ze jest aktywna tarcza xD
a co do spelli to dlaczego Merigold a Assire maja te same spelle Smutny mam nadzieje ze tylko tymczasowe i to zmienisz a co do dalszych błędów nie zauważyłem choć jak na razie testowałem same czarodziejki i jutro postaram się przetestować resztę.

Edit: Te czarodziejki jak na razie to mało dają rade same coś zdziałać Tarcza many to nawet chyba jest nie potrzebna np u Triss jak używałem tarczy to tak szybko mana spadła że nie mogłem nawet się uleczyć  wiec jak dla mnie to tarcza nie powinna zabierać many w przypadku healerów, tylko jedynie dać je na czas i nie powinno być aury regenerującej many tylko żeby był jakiś item co regeneruje manę i to na tyle na razie z mojej strony.

Edit 2: A jeszcze jedno co do porad to może zgap spelle z The Witcher Battle arena to była moba tylko na androida i już zamknięta i usunięta ale gdzieś słyszałem że można ją ze strony pobrać i zainstalować na telefon.
Np u Triss merigold tam miała 3 spelle :
-Pierwszy z nich to było zamrożenie czyli stun
-drugi to byłą błyskawica
-trzeci to był ulti i podobne do pierwszego spella tylko ze zamrażało wszystkich do okoła
choć ulty może zostać takie jakie zrobiłeś czyli blizzard ponieważ też miała taką moc  wraz z Yennefer więc jak dla mnie może zostać, ale nie wiem dlaczego je dałeś Assire Duży uśmiech

Wiec podsumowując spelle jakie Triss powinna mieć to:
-Jakieś zamrożenie
-Piorun Alzura
-ulty może zostać
-tarcza chyba też by mogła zostać ale zmień ten cholerny efekt bo jak na razie to ma jakieś motylki xDDD

A i jeszcze takie pytanie po co robiłeś Assire?Język
Może była potężną czarodziejką, ale wiedźminie mało jej mocy było ukazane więc trudno będzie wymyślenie dla niej spelli Smutny

Edit 3:
Jakby co mogę zrobić paczkę spelli dla Triss i zobaczysz czy się nada bo mam kilka spelli z jednego przerwanego projektu tylko musiałbym je lekko zmodyfikować.

WrathAmon: Połączyłem posty jak coś :Uśmiech Na przyszłość staraj się tego pilnować, pozdrawiam.  
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Witaj Lordzie. Dodawałeś może temu bossowi Alghoul z eventu jakieś dodatkowe efekty specjalne albo umiejętności bo wydaje mi się że coś z teksturami/grafiką u niego nie tak, czasami jak atakuje to rzuca się jakby zaraz miał dostać wylewu (wygląda to mniej więcej tak że tekstura z niego czasami ucieka chyba inaczej nie da się tego wytłumaczyć ew. problem pojawia się tylko u mnie). Jak uda mi się zrobić screen to wyślę ale nie obiecuję bo dzieje się to bardzo szybko i ciężko to uchwycić. Liczę, że to sprawdzisz. Jeśli jeszcze coś znajdę to podeślę. Duży uśmiech
[Image: Orkci8t.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
(13.09.2017, 01:35)KaszankaSzatanka Wrote: Nie wiem ile już było tych beta testów i trochę żałuję  ze mnie na nich nie było Język
Sledze dalej ten twój projekt i jak na razie co do błędów to zauważyłem że u Assiry ma ulti zmienione tylko ikonkę i opis ale nazwa została ta sama ''Merigold Hailstorm''
I jak dla mnie to chyba w Wiedźminie nie powinno być healerów, no może jedynie po jednym spellu leczącym i zmień ten shield u triss jak tarcza many tylko może zmień kolor na odcień żółto-pomarańczowy albo coś bo jak użyłem to nawet nie zauważyłem ze jest aktywna tarcza xD
a co do spelli to dlaczego Merigold a Assire maja te same spelle Smutny mam nadzieje ze tylko tymczasowe i to zmienisz a co do dalszych błędów nie zauważyłem choć jak na razie testowałem same czarodziejki i jutro postaram się przetestować resztę.

Edit: Te czarodziejki jak na razie to mało dają rade same coś zdziałać Tarcza many to nawet chyba jest nie potrzebna np u Triss jak używałem tarczy to tak szybko mana spadła że nie mogłem nawet się uleczyć  wiec jak dla mnie to tarcza nie powinna zabierać many w przypadku healerów, tylko jedynie dać je na czas i nie powinno być aury regenerującej many tylko żeby był jakiś item co regeneruje manę i to na tyle na razie z mojej strony.

Edit 2: A jeszcze jedno co do porad to może zgap spelle z The Witcher Battle arena to była moba tylko na androida i już zamknięta i usunięta ale gdzieś słyszałem że można ją ze strony pobrać i zainstalować na telefon.
Np u Triss merigold tam miała 3 spelle :
-Pierwszy z nich to było zamrożenie czyli stun
-drugi to byłą błyskawica
-trzeci to był ulti i podobne do pierwszego spella tylko ze zamrażało wszystkich do okoła
choć ulty może zostać takie jakie zrobiłeś czyli blizzard ponieważ też miała taką moc  wraz z Yennefer więc jak dla mnie może zostać, ale nie wiem dlaczego je dałeś Assire Duży uśmiech

Wiec podsumowując spelle jakie Triss powinna mieć to:
-Jakieś zamrożenie
-Piorun Alzura
-ulty może zostać
-tarcza chyba też by mogła zostać ale zmień ten cholerny efekt bo jak na razie to ma jakieś motylki xDDD

A i jeszcze takie pytanie po co robiłeś Assire?Język
Może była potężną czarodziejką, ale wiedźminie mało jej mocy było ukazane więc trudno będzie wymyślenie dla niej spelli Smutny

Edit 3:
Jakby co mogę zrobić paczkę spelli dla Triss i zobaczysz czy się nada bo mam kilka spelli z jednego przerwanego projektu tylko musiałbym je lekko zmodyfikować.

WrathAmon: Połączyłem posty jak coś :Uśmiech Na przyszłość staraj się tego pilnować, pozdrawiam.  

Cześć KaszankaSzatanka Uśmiech. No trochę czasu minęło od naszego ostatniego grania, mam nadzieję, że wraz ze swoją ekipą wkrótce znowu przetestujemy mapę.
Co do Assire to takie było moje zamierzenie by miała takie same spelle co Triss.
Zauważ, że teraz każdy bohater ma swojego odpowiednika po drugiej stronie konfliktu jak na przykład Geralt - Serrit, Zoltan - Stefan Skellen, Vilgefortz - Filippa itd. Spelle, buffy i obrażenia te same ale nazwa, opis czy efekty wizualne trochę pozmieniane.
Moim celem była możliwość balansu pomiędzy stronami. Z racji tego, że nie jestem wypasionym triggerowcem czarów to postanowiłem stworzyć normalne spelle z W3, które są lekko kosmetycznie podmienione. Jednak wielkie dzięki za wypatrzenie bugu nazwy spellu ulti przy Assire. Bug ten został już naprawiony Uśmiech

Tarcza many faktycznie jakoś mi nie pasuje. W praktyce to faktycznie na to wychodzi tak jak mówisz poza tym jeśli grając Triss/Assire pozostaniemy z tyłu supportując jednostki to praktycznie nigdy one są troszeczkę OP. Zastanawiam się nad jakimś może spellem ofensywnym, ten spell zamrożenia o którym wspomniałeś wydaje się w miarę sensowny.

W wiedźmina mobilnego grałem ale nie pamiętam jakie wszystkie jednostki miały spelle i troszeczke nie chce mi się tej gry ściągać jakoś bokiem bo wiem, że na Google Play już nie istnieje. A dlaczego przy tarczy many są motylki? Cóż odwołuję Cię do Wiedzmina 2 w akcie pierwszym kiedy to Geralt wraz z Vernonem i Triss zostali zaatakowani przez wiewiórki Iorvetha.

A Assire zrobiłem dlatego bo to jedna z ważnych osobistości czarodziei Nilfgaardu. To, że mało o niej było w grze to nie znaczy by ją odkładać na drugi bok. Jakoś nic nie wpomniałeś o np. Vilgefortzu, który w grze wcale nie był wspominany a był głównym antagonistą w książkach czy Tibora Eggebrachta również z książek, pierwszego generała dywizji Alba zamiast Morvana Voohrisa z gry. Wybrałem postacie wedle gustu i uznania, jakoś wcześniej nikt mi żadnych sugestii nie podawał jacy bohaterowie byliby najodpowiedniejsi. To ogólna bitwa pomiędzy Królestwami Północy a Nilfgaardem bez poprawności czasowej. Najważniejsze postacie świata Wiedźmina to przynajmniej według mnie te, które obecnie znajdują się w projekcie odpowiednio do stron (bo Scoia'tael czy Skellige tu nie zrobiłem).

(14.09.2017, 14:27)Lucius Wrote: Witaj Lordzie. Dodawałeś może temu bossowi Alghoul z eventu jakieś dodatkowe efekty specjalne albo umiejętności bo wydaje mi się że coś z teksturami/grafiką u niego nie tak, czasami jak atakuje to rzuca się jakby zaraz miał dostać wylewu (wygląda to mniej więcej tak że tekstura z niego czasami ucieka chyba inaczej nie da się tego wytłumaczyć ew. problem pojawia się tylko u mnie). Jak uda mi się zrobić screen to wyślę ale nie obiecuję bo dzieje się to bardzo szybko i ciężko to uchwycić. Liczę, że to sprawdzisz. Jeśli jeszcze coś znajdę to podeślę. Duży uśmiech

Mi puki co animacje działają poprawnie Lucius. Alghul ma umiejętność kanibalizmu i puki co mi wszystko się wyświetla prawidłowo z teksturami/grafiką. Masz ustawione ustawienia graficzne na wysokie i rozdzielczość 16:9?

Jeśli znajdziecie coś więcej albo jeszcze macie jakieś pytania to piszcie śmiało Oczko
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.