• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Your war
#1
Zdjęcie 
Witam

Ostatnio postanowiłem zmienić założenia mojego ostatniego projektu. Zamiast robić zombie vs nowoczesna technologia postanowiłem stworzyć mapę która zarysem będzie przypominać II Wojnę Światową.

Podział krajów walczących ze sobą będzie prosty. USA i Anglia vs Niemcy i Japonia. Takie kraje jak ZSSR i Chiny będą neutralne, a od gracza będzie zależeć wybór do której strony dołączy. Oczywiście gra nie będzie zmuszała gracza do dołączenia i jeśli ktoś grający ZSSR zagra dobrze to ma możliwość wygrania gry samemu. Złoto i drewno zostanę zamienione na pieniądze i metal, a żywność zastąpi elektryczność. Elektryczność będzie odpowiadać ile budynków może gracz postawić. Gracze będą startować z niewielkim zapasem surowców i kilkoma budynkami. W grze będzie znajdować się neutralna frakcja Francuzów która dołączy do gracza który wykona odpowiednie czynności lub sam wyszkoli jakiś odział.

Niżej kilka modelów jednostek i terenu pustynnego.
   

Kopalnie złota też otrzymały nową teksturę.
   

System obrażeń zmienił się i zależy bardziej od tego jaki typ pancerza ma przeciwnik. Jeśli oddział piechoty zaatakuje czołgi to mają małe szanse wygrać. Chyba, że to piechota z granatami lub ładunkami wybuchowymi :Uśmiech

   
Czołgi są jak miłość. Docenia się je po stracie ~ uiuin
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
O całkiem fajnie. Chętnie zagram. Oczekuję i życzę powodzenia przy pracy nad tym projektem. ^^
[PROJEKTY]:

-unnamed project (MOBA)  - 2009 - prace wstrzymane nie będą kontynuowane   
-Armies of Exigo Reborn project (RTS) - 2017 -  rozpoczęcie prac/praca w toku 
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
(01.09.2017, 22:53)Lucius Wrote: O całkiem fajnie. Chętnie zagram. Oczekuję i życzę powodzenia przy pracy nad tym projektem. ^^

Dzięki :Duży uśmiech Aktualnie robię całe drzewko ZSSR.
   
   
Czołgi są jak miłość. Docenia się je po stracie ~ uiuin
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Widzę, że praca idzie powolutku do przodu. Mam nadzieję że interfejs rozgrywki również podmienisz na taki odpowiedni dla epoki. Poszukaj jakiegoś fajnego interfejsu typu "modern" chyba że znasz kogoś kto takowe robi. Niby nie wpływa to na samą mechanikę rozgrywki jednak uważam że klimat i możliwość wczucia się nawet w tak małą modyfikacje jest bardzo ważny. Uśmiech
[PROJEKTY]:

-unnamed project (MOBA)  - 2009 - prace wstrzymane nie będą kontynuowane   
-Armies of Exigo Reborn project (RTS) - 2017 -  rozpoczęcie prac/praca w toku 
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
(02.09.2017, 15:03)Lucius Wrote: Widzę, że praca idzie powolutku do przodu. Mam nadzieję że interfejs rozgrywki również podmienisz na taki odpowiedni dla epoki. Poszukaj jakiegoś fajnego interfejsu typu "modern" chyba że znasz kogoś kto takowe robi. Niby nie wpływa to na samą mechanikę rozgrywki jednak uważam że klimat i możliwość wczucia się nawet w tak małą modyfikacje jest bardzo ważny. Uśmiech

Też o tym myślałem jednak dalej będę trzymał się kolejności.
Nacja -> Część mapy -> dodatki i tak wkoło. Nie chce wryć się z interfejsem kosztem czegoś innego.
Potrzebuję też modeli, ale nie znam nikogo kto mógłby mi zrobić większą ilość tak od ręki. Złożyłem prośbę o modele na forum.
Jako tako mam minimalną ilość modeli jednak chcę rozbudować bardziej piechotę i wojska pancerne. Jeśli wszystko się uda to ZSRR otrzyma dodatkowo ciężkie czołgi (kv-1 i Is-2).
Jako tako w planach jest: Piechota, jednostki zmotoryzowane (transportery i inne działa mobilne), działa przeciwpancerne, czołgi (lekkie, średnie i niszczyciele), samoloty i statki.

Zostawiam jeszcze zdjęcie prawie dopracowanego SU
   
Czołgi są jak miłość. Docenia się je po stracie ~ uiuin
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Do tego typu mapek fajnie jakbyś dodał bardziej realistyczne modele drzew, budynków itd. Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
(02.09.2017, 15:03)Lucius Wrote: Widzę, że praca idzie powolutku do przodu. Mam nadzieję że interfejs rozgrywki również podmienisz na taki odpowiedni dla epoki. Poszukaj jakiegoś fajnego interfejsu typu "modern" chyba że znasz kogoś kto takowe robi. Niby nie wpływa to na samą mechanikę rozgrywki jednak uważam że klimat i możliwość wczucia się nawet w tak małą modyfikacje jest bardzo ważny. Uśmiech

https://zapodaj.net/2c5ffb1afc661.png.html

Więcej raczej nie dam rady zrobić z tym interfejsem.
Czołgi są jak miłość. Docenia się je po stracie ~ uiuin
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Takie informację na szybko.
* <-- to oznacza, że coś jest w bardzo mały stopni zaczęte lub dopiero powstało jako pomysł

ZSRR:
Drzewko ZSRR jest już skończone w 75%. Brakuje mi tylko kilku jednostek (2-4) i zamykam temat dodawania jednostek. Planuję dodać ciężkie drzewka dla nacji, ale tutaj jestem zdany na osoby które robią modele (tak rozumiem, że jest kolejka) i pewno możecie się ich w niedalekiej lub dalekiej przyszłości spodziewać. Głównie mam też braki w czołgach dla USA, 3 Rzeszy i Anglii, ale z tym sobie raczej dam radę. Spokojnie czołgi takie jak T-34, Sherman i Tygrys będą na 100%.

Siła ognia, pancerz i obrażenia:
Gdy skończę drzewko ZSRR zacznę bawić się systemem obrażeń. Głównym celem tego będzie, aby armia złożona ze 50 strzelców nie była zagrożeniem dla dobrze wyszkolonej armii. Chciałbym aby gracz który dobrze rozplanuje obronę nie był karany. Zwyczajni strzelcy nawet w grupie dwudziestoosobowej grupie nie dadzą sobie rady jeśli chodzi o walkę przeciwko bunkrowi. Nie chodzi mi też o wyrzucenie piechoty z gry. Absolutnie! Piechota ma się stać uniwersalną jednostką. Będą różnie rodzaje piechoty. Na dziś planuje:
Strzelec - zwyczajny żołnierz który może wchodzić na różnie wieże i do budynków,
Snajper - będzie posiadał większy zasięg z jednostek piechoty, a dodatkowo kamuflaż i trafienie w serce (coś jak szansa na trafienie większych obrażeń),
*Inżynier - odpowiada za naprawę pojazdów i stawianie budowli takich jak bunkry, działa i blokady,
*"Palacz" - (tak wiem jak to brzmi, ale szukam nazwy) wyposażony w miotacz ognia, a używany byłby do niszczenia umocnień i piechoty. Jego głównym minusem będzie mały zasięg,
*"Piechota przeciwpancerna" - piechota wyposażona w cięższy sprzęt przeciwko pojazdom opancerzonym, ale z małym hakiem. Tracą prędkość ruchu i obrażenia przeciwko piechocie na rzecz obrażeń przeciwko opancerzonym celom,
*"Ciężka" piechota - tutaj większy karabin maszynowy i duża szybko szczelność kosztem prędkości, obrażeń i odporności na obrażenia.

Jednostki pancerne:
T-26 - podstawowy czołg lekki dostępny bez badać. Jeśli gracz będzie chciał użyć go do ofensywy musi pamiętać, że nie posiada dobrej obrony przeciwko piechocie. Cały czas prowadzi ostrzał z głównego działa,
T-34 - podstawowy czołg średni dostępny po kilku badaniach. Będzie uniwersalnym pojazdem. Sprawdzi się do walki z pojazdami i czołgami przeciwnika, a da sobie radę z piechotą dzięki KM (tutaj ostrzegam, że karabin maszynowy ma mniejszy zasięg od głównego działa),
SU-76 - przerobiony na mobilną artylerię. Możliwość ataku jednostek lądowych. Skuteczny pojazd przeciwko czołgom i średnia skuteczność przeciwko budynkom,
SU-85 - niszczyciel czołgów. Specjalnością tego typu pojazdów będzie likwidowanie czołgów z większej odległości. Słabo będą sprawować się przeciwko piechocie. Niszczyciel raczej nigdy nie wygra 1 vs 1 z czołgiem bez wykorzystania swojej przewagi zasięgu,
*KV-1 - ciężki czołg który ma przypłacić prędkością i szybko szczelnością, a w zamian otrzyma wytrzymałość i możliwość skutecznej walki przeciwko czołgom i piechocie,
*IS-2 - prawie to samo co KV-1 z jednym małym "ale". Traci on skuteczność w walce z piechotą, ale zyskuje do walki przeciwko wzmocnieniom. Oczywiście wytrzymalszy i szybszy od kv-1,
*ISU-152 - mocniejsza wersja SU-85

Ekonomia:
Każdy gracz będzie posiadał stolicę która będzie dostarczać pewną ilość surowców. Nie będzie to dużo jednak powinno wystarczyć na uformowanie niewielkiej armii i obrony własnego terytorium.
Fabryki i rafinerię gracz będzie mógł zbudować za odpowiednią sumę. Oba budynki będą drogie jednak dostarczane przez nie surowce będą kluczowe do rozwoju.
Energia (WOW) będzie odpowiadać za ilość możliwych do postawienia fabryk i większych budynków. Jeszcze nie wiem do końca CO będzie zwiększać ten limit jednak myślę, że do jutro na coś wpadnę.

Mapa:
Tutaj przydała by mi się pomoc. Nie znam się za bardzo na budowie map i robię to "dziwacznie". Jeśli ktoś chciałby pomóc to mogę umówić się na takie coś: Ja wysyłam mapę z czymś co zrobiłem ,a potem ta osoba robi kawałek mapy świata. Tak byśmy wymieniali się mapą. Osoba która robiła by mapę miała by pewność, że prace idą do przodu i ja miałbym pewność, że nie tracę czasu na wymyślanie czegoś.

Kilka zdjęć jednostek ZSRR.
https://zapodaj.net/33141ed53082f.png.html
https://zapodaj.net/82f49204b3481.png.html
https://zapodaj.net/bdf51b4bdb79d.png.html
https://zapodaj.net/0f46478f4da95.png.html
https://zapodaj.net/2af5b26de4fd4.png.html
https://zapodaj.net/016a414841165.png.html
https://zapodaj.net/2a6740786969b.png.html
https://zapodaj.net/66fa45a0c02c2.png.html
https://zapodaj.net/9a4eebc186446.png.html
https://zapodaj.net/72ad7381328a9.png.html
https://zapodaj.net/10dc6c7bfdf4a.png.html
https://zapodaj.net/7c91aa93c649d.png.html
https://zapodaj.net/8908e4d332633.png.html

PS: Co do samolotów to brakuje też mi kilka modelów głównie po 1 myśliwcu/bombowcu na nację, ale wszystko da się wykombinować.

Pozdrawiam ;D
Czołgi są jak miłość. Docenia się je po stracie ~ uiuin
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.