• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Pomoc przy zaklęciu
#1
Zrobiłem czar na bazie przebicia, i za pomocą wyzwalacza chciałem sprawić by jednostki posiadający buff Przebicia (u mnie Podbicia) otrzymały po sekundzie dmg - i tutaj uwaga, miałem taką sytuację że odpaliłem mapę rzuciłem czar i jednostki dostały dmg, to stwierdziłem 'jest chyba ok' i odpaliłem jeszcze raz i tym razem już nagle nie otrzymały obrażeń i za każdym kolejnym razem też nie, tak jakby tylko jednorazowo wyzwalacz zadziałał. Jednostki które są w powietrzu są 'niezniszczalne' więc w wyzwalaczu nie wybrałem opcji Jednostka jest niezniszczalna = Nie, te custom scripty wykorzystałem z poprzedniego spellu w którym mi Micek pomógł, gdyż mniej więcej sposób zadawania obrażeń jest podobny.
Podbicie
    Wydarzenia
        Jednostka - A unit Rozpoczyna dziaĹ‚anie zdolnoĹ›ci
    Warunki
        (Ability being cast) RĂłwna siÄ™ Podbicie
    Akcje
        Set Spell_podbicie_caster_poz = (Position of (Casting unit))
        Custom script:   set bj_wantDestroyGroup = true
        Wait 1.01 seconds
        Grupa jednostek - Pick every unit in (Units within 1000.00 of Spell_eksplozja_caster_poz matching ((((Matching unit) is alive) RĂłwna siÄ™ TAK) and ((((Matching unit) has buff Podbicie ) RĂłwna siÄ™ TAK) and (((Matching unit) belongs to an enemy of (Owner of (Casting unit))) RĂłwna siÄ™ TAK)))) and do (Jednostka - Cause (Casting unit) to damage (Picked unit), dealing ((Real((Inteligencja of (Casting unit) (NanieĹ› bonuses)))) x 10.00) damage of attack type ZaklÄ™cia and damage type Normalny)
        Custom script:   call RemoveLocation(udg_Spell_podbicie_caster_poz)

Z góry dzięki za pomoc [Image: smile.gif]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Z burrowstrike to jest taki problem, że ten czar jest mega hardcoded. 
Polecałbym odpuścić bazowanie na tym czarze czegokolwiek triggerowanego.
Waity mają to do siebie, że się same uszczuplają w czasie. np z 1 sekundy potrafi zrobić się 0,6-7 dlatego nigdy nie trafisz tym czarem poprawnie w triggerze.
Poza tym nie da się zadać obrażeń jednostce niezniszczalnej (poza obrażeniami typu HP removal).
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Set Spell_podbicie_caster_poz = (Position of (Casting unit))
Pick every unit in (Units within 1000.00 of Spell_eksplozja_caster_poz matching <---- w tych dwóch linijkach punkty się nie zgadzają. Przy przebiciu możesz użyć zamiast (Position of (Casting unit)) -> Target point of ability being cast, to będzie punkt który klikasz myszką gdy używasz tego czaru. Chyba, że tak jest celowo ^^.
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Micek co do waitów właśnie zauważyłem że się skracają, zrobiłem takie odliczanie typu 3! (sygnał) 2! (sygnał) 1!(sygnał) i o ile dźwięki z 3 i 2 są równo to 1 'pika' za szybko i nieregularnie w stosunku do pozostałych.

Axator rzeczywiście miałem tam pomylone chociaż po ustawieniu tak jak powinno być i tak nie działało Duży uśmiech Target point też nic nie dał, także tak jak Micek napisał raczej odpuszczę kombinowanie z tym przebiciem, choć bazowanie spelli głównie na pocisku burzy i bojowym stąpnięciu jest już trochę irytujące xD A czarów z hive nie chcę brać bo są często przekombinowane i jakoś za dużo miejsca zabierają, a ja muszę mieć porządek w wyzwalaczach Duży uśmiech

W każdym razie dzięki za pomoc, przynajmniej nie będę musiał się tam spuszczać nad tym spellem żeby w końcu zadziałał Język
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.