• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Unit move instantly problem! Help
#1
Smutek 
Siema.

Ogolem mam problem z ekwipunkiem - jest tylko 6 slotów i bardzo mnie to irytuje. Wiec wymyśliłem ze:

1.Stworze nowa umiejętność na bazie ekwipunku ludzi (możliwość przenoszenia przedmiotów przez zwykle jednostki) tylko ze 6 slotami a nie 2.
2.Stworze 4 dummy jednostki (niewidzialne z ustawiona kolizja 0.10) i dam im ta umiejętność,niesmiertelnosc i locus .
3. I tu własnie jest problem- jak zrobić aby te dummy jednostki zmieniały ciągle pozycje żeby były bliskie mojego bohatera (w sensie move instantly)

Mapa jest w stylu RPG, zrobiona jest dla wielu graczy wiec wyzwalacz musi być nie tylko dla Gracza czerwonego ale dla reszty tez (Tak aby każdy miał te 4 jednostki ze slotami do przechowywania ekwipunku, mikstur itd).

Pozdrawiam Duży uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
(11.08.2017, 17:10)oggy97 Wrote: Siema.

Ogolem mam problem z ekwipunkiem - jest tylko 6 slotów i bardzo mnie to irytuje. Wiec wymyśliłem ze:

1.Stworze nowa umiejętność na bazie ekwipunku ludzi (możliwość przenoszenia przedmiotów przez zwykle jednostki) tylko ze 6 slotami a nie 2.
2.Stworze 4 dummy jednostki (niewidzialne z ustawiona kolizja 0.10) i dam im ta umiejętność,niesmiertelnosc i locus .
3. I tu własnie jest problem- jak zrobić aby te dummy jednostki zmieniały ciągle pozycje żeby były bliskie mojego bohatera (w sensie move instantly)

Mapa jest w stylu RPG, zrobiona jest dla wielu graczy wiec wyzwalacz musi być nie tylko dla Gracza czerwonego ale dla reszty tez (Tak aby każdy miał te 4 jednostki ze slotami do przechowywania ekwipunku, mikstur itd).

Pozdrawiam Duży uśmiech

Zmienne:

Players = grupa graczy (dodajesz do niej wszytskich graczy których potrzebujesz
Hero[ilość graczy] - zmienna określająca bohatera danego gracza
DummyINV[4][ilość graczy] (zmienna z array) - zmienna która określa pojedyńczy ekwipunek dla danego gracza, 1 z 4

Wyzwalacz 1

Quote:Event: Map Ini.
Actions:
Create Unit (Dummy) for player 1
DummyINV[1][1] = Last created unit
Create Unit (Dummy) for player 1
DummyINV[2][1] = Last created unit
Create Unit (Dummy) for player 1
DummyINV[3][1] = Last created unit
Create Unit (Dummy) for player 1
DummyINV[4][1] = Last created unit

Create Unit (Dummy) for player 2
DummyINV[1][2] = Last created unit
Create Unit (Dummy) for player 2
DummyINV[2][2] = Last created unit
itd.

Wyzwalacz 2

Quote:Event: Period Event: Every 1.00 second of the game
//Dawanie mniejszej ilości nie ma sensu, jednostek i tak nie widać, a event powtarzany co 0,2 sekundy lub mniej niepotrzebnie obciąża grę.

Actions:
Pick each player from player Group "Players" and do actions:
Move instantly DummyINV[1][picked player] to possition (possition of Unit -> Hero[picked player])
Move instantly DummyINV[2][picked player] to possition (possition of Unit -> Hero[picked player])
Move instantly DummyINV[3][picked player] to possition (possition of Unit -> Hero[picked player])
Move instantly DummyINV[4][picked player] to possition (possition of Unit -> Hero[picked player])
Reply }}}
Podziękowanie od: oggy97
#3
Dzieki mistrzu Duży uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Pamiętaj o czyszczeniu przecieków - wyzwalacz tworzy wyciek "4 * liczba graczy w Grupie players" co sekundę. Oczko

Set TempPoint = Position of Hero[picked player] - TempPoint to zmienna typu punkt.
Move instantly DummyINV[1][picked player] to possition (TempPoint)
CustomScript call removeLocation( udg_TempPoint )


No i jakoś tak dziwnie mi wygląda ta zmienna DummyINV[4][ilość graczy] - stworzenie dwuwymiarowej tablicy w Wc3Edit nie jest takie proste (no chyba, że skorzystamy z tablic mieszających lub game cache).
Mrok jak...
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.