• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Ekran Kampanii
#1
Witajcie!

Ja z kolejnym pytaniem. Mianowicie, jak dodać swój ekran kampanii? Mam na myśli tło do wyboru misji, nie wiem jak to lepiej opisać. Formaty jpg, png itp. nie działają, przeglądnąłem inne kampanie i wygląda na to, że potrzebuję zapisać obraz jako mdx. Znacie jakiś program by przekonwertować na mdx? A może jest inny sposób?

Z góry dzięki!
Dekajo Opera
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Nie .mdx a .blp lub targa. Można to zrobić viewerem.

edit. chyba że chodzi ci o model który pojawia się po kliknięciu w kampanię to wtedy jednak .mdx albo .mdl.
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Nie chodziło mi o ekran ładowania mapy, tylko właśnie o ten model.
Czy jestem w stanie zapisać obraz jako mdx?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Nie. Może gdyby był to obraz grafiki wektorowej, ale wątpię by ktoś napisał konwerter.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Cóż, jako że da się podmienić model menu gry na obraz. To także na pewno da się podmienić model kampanii na obraz.
Jak będę w domu po południu to sprawdzę co i jak.
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Ok, dzięki.
@Micek czekam na efekty ^^
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Cóż jest to o tyle skomplikowane, że potrzebny ci Model który zastąpi
(jeden z poniższych)

UI\Glues\SinglePlayer\HumanCampaign3D\HumanCampaign3D.mdx
UI\Glues\SinglePlayer\HumanCampaign3D\NightElfCampaign3D.mdx
UI\Glues\SinglePlayer\HumanCampaign3D\OrcCampaign3D.mdx
UI\Glues\SinglePlayer\HumanCampaign3D\UndyingCampaign3D.mdx

a następnie tekstura .blp/.tga z twoim obrazkiem, którą sam podczepisz pod zaimportowany model.

ps. Nie sprawdzałem czy działa, ale skoro w menu działa to w kampanii na pewno też.

[Image: GLASSEYE.JPG]
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Micek te łańcuchy wybornie wyglądają xD
Ja, wasz Pan i Bóg.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
Ok, dzięki za pomoc.
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.